Een topic op het voorjaar 2007 forum

Jeetje, Nou je hebt wel wat los gemaakt hoor op dat andere forum! Volgens mij ging het toch om het onderwerp! Fietsen met een hummeltje van 4 maanden is nou niet echt verantwoord denk ik! Het idee al dat je dat al wilt doen!

Komt er nu een wachtwoord op dat forum, zodat niemand anders van andere forums kan reageren?

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Haha, ik lach me suf. Stelletje dozen. Ja, jullie bedoel ik dus he! Beetje per ongeluk verkeerde forum je topic plaatsen! Het doet wel wat stof opwaaien daar!
Maar op zich nemen ze het niet op voor het meisje die haar 4 mnd kindje voorop neemt omdat ze met dat kind gaat fietsen. Vrijwel allemaal zijn ze daar tegen. Het ging meer om de manier van reageren.
Ik kan me daar ook wel wat bij voorstellen. Als iemand van het zomer 2005 forum aan iemand hier gaat vragen of die d'r hersens kwijt is (of zoiets)... zou ik ook niet van gediend zijn.
Maar wij kennen kiekje (tenminste, voor zover je het kennen kan noemen), dus wij weten hoe zij reageert, maar zij kennen haar niet en voelen het al een botte bijl die even in het forum komt hakken.
Maar goed, lang verhaal, laten we maar lekker hier blijven, lijkt me gezelliger!
Liefs Nelleke

Thanx ladies,

Ben blij dat jullie mij hier in steunen!

Gr. Marieke

Ben het helemaal met phira eens, we nemen het niet op voor degene die dat kindje in het stoeltje voorop zet, ben ik het ook helemaal niet mee eens, maar we hebben het over de botte bijl door ons forum. Een wachtwoord is ook helemaal niet nodig en ik denk ook niet dat die berichtjes expres bij ons gezet zijn, maar bij ons WAS het ook heel gezellig.
Laten we dat op allebei de forums zo houden en als jullie er geen problemen mee hebben om zo tegen elkaar tekeer te gaan, prima toch! Wij zijn het alleen niet gewend en wij gaan ook niet naar de zwangerforums om de mensen daar te vertellen dat ze hun hersens kwijt zijn.

Ik zet dit bewust op jullie forum, omdat nu ons hele forum alleen nog maar bezig is met die fiets en het is ook niet de bedoeling om en masse iemand aan te gaan vallen. Het is wel de bedoeling dat mensen met vragen en verhalen durven te komen en niet bang hoeven te zijn dat ze aangevallen worden.

Voor de duidelijkheid: Ook bij ons vinden de meesten het onverantwoordelijk, dus daarover verschillen we echt niet van mening met jullie!

Groetjes Ilona, mama van Laura 13-01-2007

Toen ik zwanger werd en nu nog wist ik niets van babies. Ik wist ook niet dat een baby eerst zelfstandig moet kunnen zitten voordat hij in een stoeltje oid mag. Gelukkig lees ik veel + lang leven het forum (en met een beetje gezond verstand  ) dus kwam ik er snel achter dat sommige dingen heel vanzelfsprekend zijn, zoals bv wanneer laat ik Stijn zitten.
Maar niet iedereen heeft dat. Ik bedoel er mee te zeggen dat ik ook niet alles wist en wanneer je zoiets leest je best op een aardige manier erop gewezen mag worden. Tenminste, ik ga er van uit dat zij niet moedwillig d’r kind ‘fout’ behandeld.

We zijn er hier ook om elkaar te helpen...

Wij nemen het niet op voor de dame in kwestie. Wat zij doet is vreselijk onverantwoordelijk. Dat is haar ook heel duidelijk gemaakt met de berichten die zijn geschreven. Als jullie dat opnemen noemen dan moeten jullie eens even naar de oogarts.
Het is alleen niet leuk als je mensen de grond instampt. Dat weten jullie zelf ook.
Jullie prijzen Marieke hoog omdat ze dit heeft geschreven. Nou dn zijn jullie zelf dus een stel hersenloze dozen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pardon!!!!!!!!!

Beste Hummie, ik ken je totaal niet (en tot voor kort deze discussie niet), maar zullen we deze discussie maar meteen de kop indrukken. Het heeft geen zin om van 2 kanten  met modder te gaan gooien. Als jij nu gewoon naar je eigen groepje terug gaat, dan blijven wij gewoon hier, oke.

No hard feelings!!!

Leven en laten leven, toch....je kunt het nu eenmaal niet met iedereen eens zijn (en dat geldt voor alle partijen!)

Groetjes Fonske.

Ha Fonske,

Ben het met je eens.
Ik ben er alleen niet van gediend dat mensen hier op het forum ons dozen gaat noemen. Ze kennen ons niet eens. Nee, geen dozen. Ik heb ook geen zin in een rel, maar het ging me echt te ver. Dit was ook mijn eerste x op een ander forum, puur omdat Marieke zo trots was op d'r reactie. Nou hoef je niet trots op te zijn. Laat elkaar gewoon met rust en iedereen is en mens en maakt fouten. Respect en elkaar in de waarden laten. Dat deed Marieke niet en dan ben ik er ook. En ik kom dan op voor iedereen. De dame in kwestie heeft zelf niet een meer gereageerd.
Ze schaamt zich waarschijnlijk diep.
Ik ga terug naar mijn eigen forum, ik hoop alleen dat jullie en wij dan dus ook een beetje resprect voor elkaar kunnen opbrengen.
gr linda

Terug
Bovenaan