Een topic op het voorjaar 2007 forum

Hoi hoi,

Er moet mij toch even iets van het hart hoor!
Ik las op het voorjaar 2007 forum, dat een vrouwtje al met haar kindje fietst, het kindje is 4 maanden oud!!!!! Gewoon in een fietsstoeltje voor op de fiets.

Ben ik nu de enige die vindt dat ze helemaal gek is geworden?!?!?!

Ik weet dat je niet over anderen mag oordelen, maar dit slaat alles!!

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Hij had eigenlijk op "ons" forum moeten komen, maar hij staat nu hier, mama van het kindje over wie ik het heb, sorry, ik mag me er niet mee bemoeien, maar ik vindt dat je erg onverantwoordelijk bezig bent!

4 Maanden is nog echt veel te vroeg! Heel veel kindjes van ons forum, zomer 2006, hebben nog niets eens op de fiets gezeten!

Ik moest het gewoon even kwijt!

Gr. Marieke mv Lyanne

Marieke,

Op ONS forum "voorjaar 2007" veroordelen wij niemand en wij gaan ook niet op een ander forum zulke berichten neerzetten. Hier hebben wij alle respect voor elkaar en als er iets is dan bespreken wij dat als volwassen mensen onder elkaar.
Ook al moest je dit kwijt, dan vind ik ( en met mij ongetwijfeld ook anderen) dat dit niet kan.
Al is de topicschrijfster in jouw ogen onverantwoordelijk, dan is het nog haar keuze om dit wel of niet te doen.

Verder no hard feelings.

Groetjes,

Annemiek

hallo,

ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het een bijzonder topic vind. Misschien had je het beter bij de desbetreffende moeten schrijven, was iets beter over gekomen....

Groetjes  Sandra
(mv Isabelle en Madeleine)

Hey Annemieke,

Snap dat je dit forum wilt verdedigen, maar ze heeft wel gelijk hoor al heb ik het niet zo kei hard gezegt bij dit onderwerp!!!
Maar iedereen mag toch z'n zegje doen toch???
Wilde dit ff kwijt!!!

Liefs Sandy

Ik ben het met Annemiek eens. Hier hebben we al een keer een misverstand gehad en daar hebben we nu geen zin in! Misschien was het handig geweest als je dit berichtje direct op je eigen forum had gezet. Je hebt natuurlijk recht op je eigen mening, maar wij proberen hier de anderen in elkaars waarde te laten of we het ergens mee eens zijn of niet.

Groetjes Ilona

Thanks Ieloon, dat is precies wat ik bedoel.
Uiteraard ben ik ook van mening dat de leeftijd te jong is om al in een fietsstoeltje te zitten, maar dat neemt niet weg dat er op deze manier over gedaan kan worden. En per ongeluk had ze het hier gepost en niet op het najaar 2006 forum.
Ze had dat inderdaad beter in de topic kunnen zetten waar het over ging. Maar dat werd niet gedaan. Vandaar mijn reactie.

Groetjes,

Annemiek

Nou sorry maar ik ben ook van het zomer 2006 forum en ik weet toch zeker dat Marieke dit niet express hier geplaatst heeft!!

Tuurlijk moet je elkaar in je waarde laten maar het meisje wat de topic:
Mee op de fiets....heeft geplaatst had ook van te voren kunnen weten dat ze dit soort reacties krijgt. Ze vraagt ook, of jullie al zo fietsen met je kindjes, dus dan kan ze zeker wel dit soort negatieve reacties verwachten.

Elk gezonde, verstandige moeder weet dat je een kindje van 4 maanden echt niet voor op de fiets in een stoeltje mee kan nemen.......In mijn ogen ben je dan echt egoistisch bezig en nee, het kindje kan het echt nog niet leuk vinden dat gehang in zo'n stoel....

Meiden, ga geen ruzie maken om zoiets en iedereen geeft gewoon een mening, dat zal de ene keer een heftigere reactie zijn als de andere.....

Terug
Bovenaan