Een topic op het voorjaar 2007 forum

Nee ze heeft het niet expres gedaan dat denk ik ook.
Zullen we er gewoon zand en zo over gooien want ik vind het nooit leuk dat gevit en was juist zo blij dat het niet zo vaak voorkwam.

Gr Irene

iedereen mag toch zeker wel zn eigen mening geven
mijn gedachten waren psies hetzelfde als die van marieke
maar ik had al gereageerd op haar stukje,
met een kind van 4 maanden ga je echt niet fietsen!

laten we op het forum aub niet vechten en het gezellie houden,
gewoon typen hoe je er overdenkt mag zeker weten wel van mij

waar kan ik haar stukje vinden want ik wil haar zelf wel even vertellen dat ze niet slim bezig is.
maar laten we het verder wel gezellig houden. ik moet wel zeggen dat ik het belachelijk vind dat ze met een baby van 4 maanden gaat fietsen.
alana is ook 4 maanden en wil nu net gaan zitten een beetje. maar op de fiets met haar, echt niet dus.
maar ik zal bij haar stukje wel iets plaatsen, dan is het echt naar haar gestuurd. is wel wat netter.

groetjes Miranda

Hallo,

Helemaal met riana eens. Als ik lees dat iemand een beeb van vier mnd voorop de fiets zet, krijg ik echt de kriebels van. Er staat niet voor niks 9 mnd op. Kijk maar eens op de site van Halfords

Voorzitje voor kinderen van 9 maanden tot 3 jaar (tot 15 kg).

Je gaat je kind nu toch ook niet in een loopstoeltje zetten of kinderstoel? Of autostoel die vanaf 9 mnd is (tenzij je beeb uit de maxi cosi groeit)

Gr. Jeannette

Ookal heeft de schrijfster van dit topic het niet bedoeld om het op dit forum te plaatsen, de manier waarop het berichtje geschreven is lijkt het meest op het voor gek zetten van de mama die haar kind mee op de fiets nam. Dat vind ik dus niet kunnen!

Ik vind zelf ook dat je je kind met 4 maanden absoluut niet mag meenemen op de fiets, er zijn tenslotte niet voor niks richtlijnen opgesteld dat kinderen pas vanaf 9 maanden in zo'n stoeltje mogen, maar ik ga altijd uit van het goede in mensen. Of het nu zo is of niet, ik ga ervan uit dat deze mama écht niet wist dat het niet mag en ik denk dat het door de (heftige) reacties nu wel duidelijk is dat ze niet goed bezig is. Laten we op een volwassen manier op elkaar reageren en elkaar helpen, niet elkaar voor gek zetten op een forum!

Groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan