Een tweede kind?

Bonjour Moeders van Januari 2012!

Onze kleinen worden bijna 1 jaar:)
Wat gaat de tijd snel ......
Wij hebben het zo gezellig met onze meisje dat ik weer de kriebels krijg voor een tweede wonder.
Ik twijfel een beetje omdat ik een zulke nare zwangerschap heeft gehad; Maar onze meisje (10 manden in een paar dagen) brengt ons zo veel gelukkige momenten:).

Willen jullie ook een tweede en waarom ? Of hebben jullie al een tweede ? Wat veranderd ? Hebben jullie dan genoeg aandacht voor de eerste ?

Ik ben benieuwd

Ps: excuses voor fouten in het Nederlands want ik ben oorspronkelijk Franstalig

Xxx
 
De tijd is inderdaad hard gegaan, bijna 1 jaar en wat kunnen ze al veel, onze abies worden al echte mini-mensjes!

Bij ons komt er geen 3e kindje. Wij hebben 2,5 jaar moeten wachten voor dat ik zwanger was van onze jongste. En het is goed zo voor ons,, wat een rijkdom, 2 mooie meiden.

Er werd altijd verteld dat een 2e meedraaid in je gezin, dit is inderdaad waar. De overgang van 1 naar 2 kinderen is minder groot dan van 0 naar 1 kind. Ik moet wel zeggen, dat ik het soms ook wel lastig vond, de oudste (5 jaar) wilde altijd precies aandacht als ik de baby zat te voeden. Ook moest ik op tijd bij school staan,terwijl de baby een flesje wilde. De aandacht moet je echt verdelen.

Maar dat word ook allemaal weer makkelijker, ik moest echt even wennen.

Ik kan me voorstellen dat je twijfeld, zeker als je eerste zwangerschap zo vervelend was. Dan is het best pittig als je al een kleintje hebt rondlopen.

Wij hebben 2,5 jaar op een zwangerschap moeten wachten, maar ik vond het het allemaal waard! Nu kan ik alleen maar zeggen dat ik vreselijk van mijn meiden geniet, ze hebben de grootste lol samen. Ook al zit er bij onze meiden 5 jaar tussen, het gaat erg goed.

groetjes Fleur
 
Hi Fleur ,
Bedankt voor jouw reactie.
Ik twijfelde inderdaad maar jouw bericht bevestigt wat ik al dacht en dat is fijn:)
Merci.

Ik denk echt dat wij zullen voor een 2de gaan.
Ik hoop voor een gelukkiger zwangerschap maar toch als nog zwaar zal worden, zou ik moeten denken dat it is maar tijdelijk en dat is het waard als ik maar kijk naar maar vrolijk meid :)

Tot ziens .

Ingrid
 
Terug
Bovenaan