Een tweede wondertje (?)

Ook wij hebben langer op onze eerste moeten wachten. Vandaar dat we heel snel voor een 2e wilden gaan. Ik ben afhankelijk van hormoonkuurtjes. Nummer 2 had maar 1 rondje hormonen nodig. Superblij dat het wilde lukken. Ik heb ook 3 miskramen gehad, dus vond de zwangerschappen erg spannend.

De practische kanten, hmm. Duowagen is handig. Of als je een ouderwetse wagen hebt, een zitje bovenop. Ik heb de jongste in de wieg en de oudste in het ledikantje. Die krijgt binnenkort een peuterbedje. Op beide kamers heb ik wel een commode. Lang leve marktplaats zou ik zeggen. En het is erg fijn als de oudste loopt. Hier was dat niet het geval ( wel een paar weken later). Maar dat was best veel en lastig tillen. 1 kind op mijn heup en aan de andere kant een maxi-cosi.

Hai Iris,

Ook wij hebben al een gezonde dochter uit oktober en gaan nu voor een tweede. Ontzettend spannend en ik vraag me ook af hoe het zal gaan met de verdeling van aandacht en liefde. Maar ik geloof ook wat de moeders hierboven zeggen... dat er genoeg liefde is voor allemaal.

Wat een heftige verhalen toch allemaal. Zo zie je maar dat het geen vanzelfsprekendheid is dat je kinderen krijgt en dat alles voorspoedig verloopt. Ook wij hebben een wat spanned einde van de zwangerschap gehad (vroegtijdig gebroken vliezen en dysmatuur kindje), maar gelukkig kwam alles goed en werd het geweldig :)

je hebt liefde genoeg voor het 'nieuwe' kindje..
daar hoef je je geen zorgen om te maken, je zal ook merken dat het allemaal wat ontspannender gaat..

succes duimen dat het snel raak is!!

Terug
Bovenaan