Hoii
eerst wilde ik geen kinderen maar nu jari er is zou ik heel graag een tweede kindje willen.
ik wil de zwangerschap en de eerste weken van de baby graag nog een keertje willen mee maken en dan bewust..
nu wist ik niet wat me te wachten stond en mis ik dt best wel .
nu mijn bv ook zo goed alsklaar is mis ik dat ook heel erg.. nu is het echt voorbij zeg maar !
maar omdat ik met jari 5 jaar regelmatig ziekenhuisbezoeken moet afleggen wat heel zwaar is voor me weet ik niet zeker of ikwel een kind van Andre wil.. want het volgende kind moet dan ook weer 5 jaar lang ondeerzocht worden..
stel jari is 4, er komt een 2de.. dan moet je 9 jaar lang naar het ziekenhuis !! dat zie ik echt niet zittenn.
of we moeten juist dan wel heel snel een 2de nemen.. dan kunnen ze tegelijk.. maar ja ik weet ook niet of ik dat trek.
erg lastig.. is iets waar we heel goed over na moeten denken.. willen we dan toch maar 1 kindje.. of een zaaddonor of is de stress het waard om nog een kindje te nemen?
ik ben benieuwd
maar wat hedy zegt vind ik ook.. ik wil eigenlijk genoeg aandacht geven eerst aan jari. niet dat hij meteen moet delen. en als hij wat bewuster is dan een 2de