Een tweeling

Hoi,

Ik ben 10 weken zwanger en heb vorige week de eerste echo gehad. En tot onze verrassing (en eerst ook een schok), krijgen wij een tweeling. Wij hebben al een zoontje van bijna 2 jaar.

Zijn hier meer dames zwanger van een tweeling?

 
Ha,
Gefeliciteerd, hoop dat je het snel een plekje kan geven. Ik had een echo met 10 w dacht ik, maar was dus 8w4d en wat bleek ook een tweeling. Ik ben nu bijna 32 weken zwanger en ik heb me voordien meer zorgen gemaakt dan nodig. ik hoop dat het bij jou ook zo mag gaan.
ik wens je een goede zwangerschap en gezonde kindjes toe.
voor vragen kan je altijd terecht evt. op sept forum
ps. dit worden trouwens ons 4de en 5de kindje

grappig zeg. je forum naam sprak gelijk aan en ik denk dat jij ook 26 bent.

 
Hoi,

Ja ik ben ook 26, wat grappig.

Nou ik ben blij om te horen dat bij jou alles goed gaat. Ben wel even geschrokken van wat de gyn allemaal vertelde. Vooral omdat mijn eerste zwangerschap al zo slecht ging.

Maar bij jou lijkt me pittig, kindje 4 en 5! Maar ook wel heel leuk natuurlijk. Wou je graag een groot gezin.

Ik weet niet precies welk forum je bedoelt.. ik ben hier voor het eerst.

groetjes
 
Hoi,

Ik bin nu 12 weken zwanger van een eeneiige tweeling, en ook ik ben 26 jaar. Wat een toeval allemaal.

Wij hebben al een zoontje van 3 jaar en dit zijn dus kindjes 2 en 3.

Groetjes
 
Hoi hoi,

Wat leuk, voel je je een beetje goed?
Ben blij dat het nu wat minder warm is, voel me zo een stuk beter! Bij mij is de misselijkheid gelukkig gezakt, nog niet helemaal maar het gaat nu eigenlijk wel goed..

Hoe voel jij je?

Groetjes Sanne
 
hoi,
ik bedoel het forum van sept. dat staat onder het kopje mamaclubs en dan heb je van elke maand een forum.

Verder leek het me idd erg leuk een groot gezin, maar dat is altijd afwachten he. Nu ik een tweeling verwacht gaat het wel opeens heel hard. Het is wel pittig, maar ook gezellig en dan denk ik ook aan de tijd dat de kinderen groot en volwassen zijn. heel bijzonder.

San84 ook jij gefeliciteerd. en het is geweldig dat het inderdaad niet meer zo warm is, zo hou ik het ook nog een poosje vol.
 
hallo meiden mijn naam is springkikkertje en ben ook zwanger van een tweeling! ik ben nu 31 weken het wordt wel heel spanend nu ik voel ze goed elke dag! alles gaat tot nu toe goed heb wel een keer last gehad van hoge bloeddruk maar die is weer prima ik ben ook blij dat het warme weer voorbij is! voel mij weer een mens hahaha! oh sorry mijn leeftijd is 31 en ik krijg meiden 2 eiige groetjes en succes met de zwangerschap!!!
 
Terug
Bovenaan