Een tweeling

Hoi,

Sanne, Ja ik ben ook blij dat die hitte weer over is. Ik ben flink misselijk, heb nu medicatie en het gaat weer iets beter. Maar bij de eerste ben ik ook misselijk geweest tot 16 weken. Verder ben ik sinds vorig weekend erg moe, en dat ken ik helemaal niet.
Maar fijn dat jij je weer wat beter voelt, maar volgens mij komt het ook wel doordat het weer minder warm is. Veel mensen voelden zich met die hitte niet echt goed.

Mamamar, Het zal vast pittig zijn, maar net wat jij zegt ook heel mooi en bijzonder. Hoe oud zijn jouw andere kinderen en vinden ze het leuk?

Springkikkertje, 31 weken al, dan ben je er bijna... Spannend hoor. Fijn dat alles bij jou ook weer een stuk beter gaat. En leuk hoor twee meiden!

groetjes
 
hallo meiden ik heb vandaag weer een groei echo gehad onze meiden groeien als kool hahaha en alles ziet er weer prima uit! hebben jullie die al een keer gehad?of krijgen jullie de 20 weken echo nog? die vondt ik super spannend en leuk! groetjes xxxjes springkikkertje
 
Hoi,

Springkikkertje, Fijn dat ze zo goed groeien! Ik ben 11 weken, dus moet de 20 weken echo nog krijgen, maar ik krijg net als bij de vorige zwangerschap een uitgebreidere echo. Bij mij moet de groei goed in de gaten worden gehouden, ons zoontje had een flinke groeiachterstand, daar heb ik toen nog voor in het ziekenhuis gelegen.
Maar alle echo's zijn leuk. Hebben ze bij jou bij 20 weken het geslacht kunnen vertellen?

x
 
hallo MamaMar met mijn 20 wk echo hebben zij mij kunnen vertellen wat het geslacht was dan kunnen zij heel veel zien was heel mooi vondt ik groetjes xxx springkikkertje!!
 
Terug
Bovenaan