Een tweeling!

Ps we weten ook sinds maandag dat het een eeneiige tweeling wordt, super leuk!

Weten jullie al of het een- of tweeeiig is?
 
Misselle wij wisten bij de eerste echo op 30 mei dat het een tweeling is. We hadden allemaal al een voorgevoel dat het er 2 zouden zijn en dat blijkt te kloppen:) Heel veel kast van misselijkheid en vermoeidheid maar de twins doen het super! We zijn ondertussen 3 echo's verder. De nekplooimeting was perfect, alle hartkamertjes zijn mooi gesloten, ingewanden zitten keurig op hun plek en ze zijn heerlijk bewegelijk en kan ze dan ook goed voelen:) Dinsdag weer controle en echo en dan afspraken maken voor de komende 5 maanden, 24x nog beebjes kijken voor ze geboren worden! Wel even wat snders dan de 4 echo's bij ons zoontje. Zijn jullie al helemaal gewend aan het idee? Al naar een kinderwagen, box etc gekeken? Wij hadden even autostoeltjes stress omdat ze niet met 3 op de achterbank pasten, hebben een ford focus wagon, na enig meten en puzzelen net verschillende modellen is het toch gelukt:) Hoop dat je minder last hebt van kwaaltjes dan ik.
 
Hey,

Ik ben er heel goed afgekomen de eerste periode geloof ik. Wel af en toe wat misselijk maar niet zo erg dat ik boven de wc moest hangen :) en nu gaat het allemaal voorspoedig. Wel ben ik al iets minder gaan werken, ik werkte namelijk 4x9 uur en dat was iets te lang met pijn in mijn buik aan het einde van de dag als gevolg. Dus nu zit ik op 4x7,5 uur en we zullen wel zien hoe lang dit goed gaat maar tot nu toe geen pijn in mijn buik meer gehad gelukkig, was toch echt te druk blijkbaar.
Maar heb je nu nog steeds last van de kwaaltjes?

Bij ons zijn alle controles ook goed, inclusief de nekplooi meting, wat een geruststelling.
En ook zo ontzettend leuk om elke 2 weken weer even naar ze te kijken met de controles. We weten ook sinds een paar weken al wat het gaat worden maar het is nog vroeg dus houden we het nog even geheim voor de rest, stel je voor dat ze toch nog van gedachte veranderen. Na de 20-weken echo gaan we het wel aan iedereen vertellen!

En weten jullie al wat het geslacht is van ze?

Wij hebben ook wat auto stress inderdaad, nu een kleine nissan micra dus daar moeten we echt nog wat op verzinnen maar of er geld over is na al die dure uitgaven van een wagen, babykamer, box en dergelijk....

 
Terug
Bovenaan