<p>Dag mama's,</p><p>ik hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven.. </p><p>10 maanden geleden alweer is mijn dochtertje geboren. Ik verwachte op een roze wolk te zitten maar alles behalve dat was waar.. ik kwam in een postnatale depressie terecht. Mijn dochtertje had verborgen reflux en koemelkallergie; heel veel huilen.. eigenlijk constant huilen en krijsen wanneer ze wakker was. Ik was mentaal en fysiek uitgeput. Na 6 maanden verdween de reflux en de koemelkallergie is ook onder controle dmv de juiste melk. Nu is zij 10 maanden maar ik vind haar nog altijd een moeilijk kind. Ze heeft ontzettend veel aandacht nodig.. als ze die niet krijgt is het krijsen.. wil continue opgepakt worden.ik weet dat het "normaal" is wat iedreen zegt maar het is vermoeiend. Ik kan ook niet buiten wat gezellig eten of iets drinken met vriendinnen want mijn dochtertje wil niet in een eetstoelltje zitten en krijst dat ze eruit wil, ook houdt ze er niet van om in haar buggy te zittwn wat betekent dat ik nooit is gezellig kan gaan winkelen. Ze valt ook elke dag krijsend en huilend in slaap. Het komt wel eens voor dat ze makkelijk in slaap valt in haar bedje maar 9 van de 10 keer is het echt een uur lang krijsen. Als je dit paar x per dag mee maakt dan ga je er kapot aan. Ik kom zo niet uit me depressie omdat het gewoon NIET leuk is. Ik kan er met niemand over praten omdat neimand rondom mij echt lastige kinderen heeft en mijn moeder zegt altijd dat het normaal baby gedrag ks allemaal. </p><p>Kunnen jullie mij aub advies geven? Ben ik gewoon aan het overdrijven? ik krijg al hulp van een psycholoog maar vind het niet helpen..</p>