Een versie laten doen?

Bedankt dames voor jullie woorden.
Ik heb de verloskundige ook nog even gebelt en ga morgen even langs haar heen om me ook door haar even te laten inlichten over hoe en wat.
Het is mijn eerste kindje en ik weet het ben een beetje een jankert... het gekke is dat ik tegen de bevalling juist helemaal niet op zie maar tegen deze behandeling wel.
Ik ga het morgen even afwachten en net als jullie ook zeggen kan ik het ook bog stoppen als ik het echt niet wil
 
Ik heb in 2019 2x een versie gehad maar omdat het mijn 5e zwangerschap was heb ik er niets van gevoeld. Tijdens het draaien schoot ik wel elke keer in de lach maar dat kwam echt doordat ik enorm veel ruimte had in mijn buik. Bij mij heeft het niet gewerkt omdat hij binnen het uur weer naar stuit gedraaid was. Als dit een eerste zwangerschap met een strakke buik dan is het wel gevoeliger maar je krijgt wel een infuus met spul om je baarmoeder te laten ontspannen. Ze willen ook nog wel een versie doen voor je bevalling maar je hebt dan wel een kans op keizersnede, ik kreeg een spoedkeizersnede omdat mijn vliezen gebroken waren. Denk er goed overna en iedereen ervaart dit anders dus last je niet te veel leiden door andermans verhalen.
 
Ik heb vorig jaar een versie gehad, ook bij mijn eerste kindje. Ik heb er eigenlijk niet lang over nagedacht, ik wilde het graag proberen. Ik zag best op tegen de behandeling en eerlijk, bij mij was het behoorlijk pijnlijk. Ze lag al best diep en kwam amper van haar plek af, het is dan ook niet gelukt.

Van de weeënremmers voelde ik me wel raar, werd er helemaal trillerig van. Ik had ze wel echt nodig, omdat ik al sinds 24 weken thuis zat omdat ik zoveel harde buiken had. Dus 1 duw op m'n buik en hij was gelijk hard ;) Had best een aardige dosis remmers nodig!

Maar ze waren echt heel lief en de begeleiding was goed. Het kindje hielden ze in de gaten en ik had ook het gevoel dat ik op ieder moment stop kon zeggen. Het is gelukkig niet lang en zodra ze loslieten was de pijn direct weg. Ze probeerden het eerst de ene kant op en vroegen toen of ik ook de andere kant op wilde proberen. Welja, ik was er nou toch ;) Dat lukte ook niet en zodra de hartslag van de baby ook maar iets omlaag ging, zijn ze gelijk gestopt. Ik vond het lastiger om te kiezen tussen een keizersnede of een stuitbevalling (was in mijn geval mogelijk). Ik ben blij dat ik de versie heb gedaan, ik had het gevoel er alles aan te hebben gedaan en dat voelde fijn. Succes met je keuze! Vooral doen wat goed voelt. En onthoud dat je op ieder moment kunt stoppen!
 
Heel erg bedankt voor de reactie .... mijn vriend en ik hebben zojuist toch besloten om het wel te proberen en dit ook omdat ik indd kan stoppen wanneer ik dit aan geef.... vind jullie reacties echt fijn en ben blij dat ik deze topic toch heb aan gemaakt !
?
 
Terug
Bovenaan