Een voedingsvraagje...

met jarne was het ook een heel gepuzzel we zijn nu over naar drie flessen hier is hij ook rustiger van geworden ons schema is nu
7.30 fles 270 cc
11.00 2 stuks fruit
14.00 fles 270 cc
18.00 groente met aardappeltjes
20.00 fles 270 cc
jarne drinkt erg grote flessen vanddar dat we ook makkelijk met 3 flessen kunnen hij is nu 6 maanden 66 cm en 8 kilo

Hoihoi!

Bedankt voor alle reacties!!
Vanmorgen ben ik met Jurre naar het CB geweest en daar kreeg ik een nieuw voedingsschema mee voor baby's vanaf 6 maanden... Ik ga hier maar eens mee experimenteren

'smorgens een papfles van opvolgmelk en 7-granen pap,

koffietijd: fruithapje met evt. water, thee of diksap (lekker laten slapen als hij slaapt op die tijd, dan verschuift het naar de middag)

lunch: wat brood proberen en een flesje van 180 cc opvolgmelk

15.00 uur: broodkorstje, soepstengel oid met sap, water of thee. (anders het fruit van de ochtend)

16.30 uur: warme hap en een beetje yoghurt

Voor het slapen: een flesje van 180 cc opvolgmelk

Ben heel erg benieuwd of Jurre hier mee akkoord gaat. In ieder geval houden wij de papfles voorlopig nog voor het slapen gaan, en bouwen we m rustig af...

Hoop dat jullie hier ook iets aan hebben?!

jee wat een verschil aan hoe groot de flesjes zijn, en wat mag jurre al veel ernaast!

ik ben al blij als mara fruit en groente nu eet, de kleine potjes gaan nog niet helemaal leeg maar het gaat deze week al een stuk beter

groetjes sabine

Bij Jurre ook niet hoor... Hij laat meestal de helft staan van die kleine potjes! en nu heeft hij 4 flessen van 210 cc metv 7 scheppen en dat wordt 3 flessen van 180cc met 6 scheppen...

Ben ook heel benieuwd of dit nu al gaat werken, want hij zit ook nog niet mooi rechtop in de kinderstoel...

Terug
Bovenaan