een vraagje over 'leven' voelen

Hoi

Lekker toch dat je je kindje al voelt, ik voelde mijn dochtertje ook al bij 16 week ongeveer en dat was toch een druktemakertje (en nog haha). Die heeft me letterlijk 's nachts wakker geschopt af en toe. Denk dat het echt een bakerpraatje is dat jongens drukker zouden zijn.

Hopelijk kan je vriend het ook snel voelen en geniet lekker!

ja dat hoop ik ook en mijn vriend!!
ik vertel em wel vaak wanneer ik em voel! ddat vind hij wel heel erg leuk!

liefs

Hallo,
ik ben nu voor de vierde keer zwanger (morgen 19 weken) en ik voel pas de afgelopen week de baby geregeld bewegen. Mijn andere zwangerschappen voelde ik de baby al veel eerder, vaak al rond de 13-14 week bewegen en ook veel vaker. We hebben nu drie meiden dus ik weet niet hoe een jongetje voelt, maar mijn meiden waren ook erg druk in de buik en zijn ook nu nog gezellig druk.
Wanneer je de baby voelt heeft inderdaad te maken met de ligging van de placenta.

groet van Else

ja ik wist dat van de placenta!!
ik vroeg me gewoon af of de drukte van het kind iets te maken kon hebben met het geslacht!
omdat ik dat had gehoord!

maar dat is dus niet zo!
dan houden we het nog even spannend wat hier in de buik zit hahahahaah

liefs

hallo

ook ik voelde mijn meisje al vanaf 15 weken (en idd mijn placenta ligt achter). Ik ben nu bijna 25 weken en ze is heel druk (volgens mij dan).
Wat ik ook nog gehoord heb is dat als de beebie reageerd op de hand van de pappa (zoals bij jou Wilma) dan heb je grote kans dat het een pappas kindje wordt. Maar ja joh het zijn allemaal maar praatjes.

Net als die chineese voorspelling; die klopte bij mij dus niet!

Liefs Faye
nog 9,136,480 sec

Ik voel onze ukkie nog steeds niet (22 wk) mijn placenta ligt voor.
Maandag de 20-weken echo gehad en hij was weer flink in de weer,hij is erg druk.
Ik kan het ook bijna niet snappen dat ik niks voel als ik hem zo zie.
Hopelijk begint het snel want ik kan bijna niet meer wachten!!!!!!
Groetjes Mikkie.

hoi,
Bij mijn oudste was het een hele drukke baby in de buik, een meisje dus.
En de tweede was nog drukker, en ik dacht dat het dan wel weer een meisje zou zijn, maar nee hoor een jongen!
Mijn vk zei juist dat meisjes drukker zijn over het algemeen.
Ik voelde de eerste ook al met 15 weken, en de tweede al met 11.
Geniet ervan, het is geweldig..
Hoop het ook gauw weer mee te mogen maken.
Groet R

Hoi,
Vannacht dacht ik mijn kindje te voelen bewegen, het was maar een heel licht gefladder helemaal onderin mijn buik. Maar ik ben pas 12 weken zwanger van ons eerste kindje. Kan het toch zijn dat ik 'hem' al voelde zwemmen of bewegen? Het was zo'n apart gevoel, nog niet eerder gevoeld. Ik weet niet waar de placenta ligt.
Groetjes Jolien

Terug
Bovenaan