Een vraagje voor Redaro

Hey,

Na 6 dagen ziekenhuis is Lizzy lekker thuis bij papa en mama en je trotse zus Silvy van 2 jaar..6 juni moeten we wel weer op controle bij de kinderarts kijken of het medicijn tegen de verborgen reflux aanslaat(dat is een soort opkomend maagzuur)en we zullen voorlopig nog wel onder controle blijven van de kinderarts want ze moeten over die reflux heen groeien hopenlijk binnen een paar maanden..we moeten ook haar voeding verdikken met nutriton zodat de voeding ook beter in haar maag blijft..de kinderarts zei ook net dat ze spruw had in haar mondje hebben we ook wat voor gekregen en hopenlijk is dat ook snel over..Lieve mooie Lizzy we zijn blij dat je weer bij ons thuis bent en dat het snel beter met je gaat..zaterdag ons kraamfeest voor Lizzy.
Lizzy heeft wel heel erge diaree van Nutriton en daar was ze wat van afgevallen.
Lizzy is nu 3 weken en 3 dagen.

Liefs

Hoi Zeevang!

Wat fijn dat Lizzy weer lekker thuis is!
Ik hoop dat de Nexium snel aanslaat en dat jullie iniedergeval een mooi kraamfeest hebben zaterdag.
Laat je nog eens weten hoe het met Lizzy gaat?

Liefs Redaro

Hoi Redaro,

Ik hou je op de hoogte hoe het verder gaat met Lizzy.
We hopen dat de nexium snel aanslaat.
We zijn vanmiddag om 13:00 thuis gekomen met Lizzy en ze is vandaag heel ontspannen er rustig.
Zou die nexium dan al een beetje zijn werk doen..het is even afwachten hoe de komende dagen gaan.
Ik hou je op de hoogte.
Ons kraamfeest voor Lizzy zal zeker top worden..we hebben er zin in.

Liefs

Lizzy is nu net weer opgenomen in het ziekenhuis..ze gaan nu weer met andere voeding starten speciale..ze heeft nog teveel pijn en huilen bij haar darmen en last van opkomend maagzuur..ze word nu zeker weer voor een paar dagen opgenomen.vandaag was ons kraamfeest zonder lizzy..meissie word maar gauw beter.
Morgen weer verder praten met de kinderarts..maar sowieso blijft ze deze week nog in het ziekenhuis om verder te kijken hoe het gaat met haar en misschien een maag foto maandag.

Liefs

Terug
Bovenaan