hoi allemaal,
ik ben nu 28 weken + 3dagen zwangern. Gisteren avond heb ik wat zitten sukkelen met het inslapen het wou maar niet lukken, na twee drie uurtjes links en rechts draaiien in mijn bed
kreeg ik opeens tintelende handen en voeten dat werd alleen maar erger en kreeg ik weer een soort van angstaanval of paniekaanval leek alsof het ademen elk moment ging ophouden en ik een hartaanval ging krijgen. heb dit nog een paar keer meegemaakt gehad en de vk hierover verteld maar ook niet echt verder onderzocht of doorgevraagd geweest en nu gisteren is het weer gebeurd herkennen jullie dit ook bij jezelf? ow ja was al een paar dagen lichtjes in mijn hoofd kwam over alsof mijn bloedsuikerspiegel daalde heb het laten opmeten in de morgend voor het eten en die stond op 4.6 dus daar licht het waarschijnlijk niet aan, ik weet het zelf ook niet heb nog steeds die tintelingen in mijn hand
liefsss
ik ben nu 28 weken + 3dagen zwangern. Gisteren avond heb ik wat zitten sukkelen met het inslapen het wou maar niet lukken, na twee drie uurtjes links en rechts draaiien in mijn bed
liefsss