een *** vriendin

Van vriendschap mag je verwachten dat het van beide kanten iets oplevert. Zo kieskeurig mag je zijn met vriendschap. Deze vriendin levert jou niets op, dat mag dus geen vriendin heten. Je bent beter af zonder!
 
Als je je verhaal op het forum zet dan kun je reacties verwachten...
De meeste hiervan zijn goed bedoeld, volgens mij ook die van een mede-zwangere. Ik vind persoonlijk dat je je niet zo druk moet maken, zet het van je af.
Jouw woordje over miskramen en je GROTE taalgebruik vind ik een tikje uitdagend en sarcastisch naar vrouwen toe die gaan miskraam gehad hebben
Dit is mijn mening.
Fijne zwangerschap meid!
Groetjes!!
 
hoi shirly
hier ben ik weer. ik probeerde je alleen te helpen. en dat je zo overstuur bent dat kan ik allemaal niet ruiken. ik mag toch wel zeggen dat ik het een beetje overdreven vond? kijk ik bemoei me er verder niet mee ok. maar ik vind niet dat je me zo hoeft aan te vallen. ik meende er helemaal niks verkeerd mee. en begrijpend lezen kan ik heel goed! misschien jij niet begrijpend schrijven.
nou groetjes en doe een beetje relax aan ok. fijne zwangerschap gewenst.
sandy
 
Hoi Shirley,

Ik begrijp je helemaal.
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt.
Ook met 15 wkn een curretage omdat het vruchtje niet gezond was en mijn nichtje van 16 (de snotneus die aan de drugs is) krijgt gewoon TWEE gezonde knullen. Het leven is niet eerlijk, maar wel een hele harde leerschool.
Meid je bent nu weer zwanger en ik hoop echt dat het dit keer allemaal goed gaat. Maar ik hoop ook dat alles goedkomt met Dinand en dat zijn moeder zich inderdaad rot is geschokken en zich schuldig voelt over dat vele roken.
Iedereen weet wat er kan gebeuren als je ongezond leeft als je zwanger bent, dus echt medelijden hebben doe ik dan niet. Ik wens jullie allebei veel goeds toe en of deze vriendschap nog te herstellen is ik weet het niet?
 
Terug
Bovenaan