Een week overtijd en nog geen positieve test!!!

Hoi Lientje,
Ik sluit me bij de vorige spreekster aan: ook ik reageer niet vaak maar volg wel alle verhalen op het forum en heb dus ook met je meegeleefd deze week.
Ik vind je verhaal wel erg herkenbaar: een week overtijd en maar hopen op een zwangerschap en dan negatief testen.
Toen wij bezig waren voor ons eerste kindje heb ik het vaak meegemaakt dat ik ervan overtuigd was dat ik zwanger was, ook overtijd was en dan negatief testte. Meestal werd ik ongesteld vlak na de test alsof ik het onbewust had tegengehouden.
Wij zijn nu sinds januari bezig voor de tweede en weer heb ik een aantal weken in de veronderstelling geleefd dat het raak was, "gelukkig" was ik nu niet overtijd dus dat scheelde weer een test en een paar dagen valse hoop.
Flink je hart luchten bij de HA kan misschien wel eens helpen. "Ze" zeggen ook wel eens dat je het moet loslaten maar HOE???? Misschien moetn we  daar maar eens een topic over beginnen.
Sterkte en succes!
Mamamiek

Haha, ik moest wel lachen om het ontbijt verhaal, ook daar ben je je niet bewust van, hihi!!! Meiden, wederom bedankt voor jullie lieve reacties, dat doet me echt goed.

Tja, ik geloof dat je rd behoorlijk kunt tegenhouden onbewust door spanningen. In ronde 3 was ik er meer mee bezig en toen was ongeveer 5 dagen te laat.  Toen had ik tussen tijds wel rose/bruine afscheiding (sorry) en een ongi gevoel, maar dat heb ik nu beide ook niet.
Bovendien was ik er deze ronde meer wat minder mee bezig en ik had het voornemen dat ik na mijn ongi juist het zwanger worden wat van me af zou zetten en daar was ik al aardig mee op weg. Mijn vriend en ik hadden het zelfs in die week voor mijn nod er zelfs nog over dat we beide wel eens dachten dat het nooit zou lukken.
We hebben deze ronde veel langer geklust dan anders, dus ik ben deze ronde goed bezig geweest dacht ik zelf. Ik ben zelfs begonnen met sporten', jaja! zoals je leest heb ik alles al op een rijtje gezet, maar ik heb het antwoord nog niet gevonden, jullie???

Morgen afwachten wat de assistent te zeggen heeft...

Liefs Lientje  

Potverdorie Lientje
Ik vind het echt balen voor je
Goed dat je vanochtend lekker bent gaan ontspannen, misschien dat je onbewust toch gespannen bent en probeer daar maar eens af te komen....

Hier nog rustig
1dag overtijd en geen RD als ik er over nadenk krijg ik een soort van 'harde buik'   en nu werd ik ook al misselijk van de lucht van  een Pizza die mijn man in de oven deed.

Ik zit zelf hevig in de ontkenningsfase na het drama van de afgelopen keer
Bah

lfs Gonnie

Hey lientje,

Ik wil je even heel veel sterkte wensen.
En hoop echt van harte dat je snel meer duidelijkheid krijgt!

Liefs Inge

Vertelde net op een ander forum, vanmiddag spontaan geklust . Wie weet, als de duivels laat zijn komt de boel nu op gang...

Spannend Gonnie en meiden bedankt voor jullie reactie!!!

Liefs Lientje

Hoi meiden,

Nog geen duivels te bekennen. Vanmorgen de huisarts gebeld (de assistente)  en werd  later tijdens een verjaardagvisite terug gebeld. Lekker handig, kun je niet door vragen enzo. Ik moet over 2 weken gewoon weer testen en als de test dan weer negatief is moet ik een maand na mijn nod, maar echt een afspraak maken. Dus gewoon afwachten!!! Inmiddels heb ik weer engelen geduld, want ik heb immers niks te verliezen???
De huisarts heeft gezegd dat er vrouwen zijn die een maand na hun nod pas een positieve test in handen hebben, dat stelde me dan weer gerust. Het kan nog steeds alle kanten op.

Liefs Lientje

Meid, meid, wat moet jij een engelengeduld hebben.
Hopelijk kan je er straks om lachen als je een positieve test in handen heb.
Liefs Tessa

Dat had ik gisteren na die negatieve test even niet meer, wat een teleurstelling!!! Maar nu kan ik er weer even tegen aan, die 2 weken vliegen hopelijk voorbij en hopelijk zonder duivels, want dat kan als nog...

Thanks!!!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan