Een week overtijd na IUI

Hoi meiden,

Wij hebben op 23-11 onze 3e IUI poging gedaan. Nu ben ik inmiddels een week overtijd, maar nog steeds een negatieve test. Ik ben dan ook bang dat ik niet zwanger ben. Weet iemand hoe het kan dat je cyclus opeens zoveel langer kan worden? Ik gebruik Comid en Puregon.

Groetjes.

Hoi Alabama,

hebben ze in het ziekenhuis nog geen bloedtest gedaan??? Dat doen ze bij ons direct als je overtijd bent na IUI...

Wellicht kunnen zij meer vertellen??

Sterkte,

gr Nathalie

Hoi Nathalie,

Ik moet van ze tot vrijdag wachten, weet ook niet waarom. Maar als het morgen nog zo is ga ik wel bellen hoor, want geestelijk is dit zo slopend.

Jeetje dat is vervelend.Weet je nog niet waar je aantoe bent.Inderdaad zh bellen voor bloedtest.
Ik moet wel zeggen dat ik na iui ook altijd veel langere cyclus had.Je lichaam kan erg van slag zijn van de hormonen.
Succes!!

he alabama.

je weet dus nog steeds niks wat een gedoe voor jullie.
Ja ik zou morgen ook meteen gaan bellen als het morgen nog zo is. want net wat je zegt geestelijk gaat dit je breken.

sterkte meid, ik duim voor je.
xxxxxxx

Hier even een update. Heb toch een bloedtest mogen doen (eindelijk) en ik ben niet zwanger. Maar nog steeds niet ongesteld. Ik moet nu Primolut gaan slikken om de ongesteldheid op te wekken. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik zie dat helemaal niet zitten. Ik wacht nog wel een paar dagen af of het vanzelf weer op gang komt.

Terug
Bovenaan