Hey
Wat ontzettend !@#$%^&* voor je !
Met Primolut heb ik wel ervaring
Ik slikte dit om ook de menstrautie op gang te helpen. Ik had geen last van bijwerkingen. Wel duurde het bij mij 6-7 dagen voor er een bloeding optrad ipv de genoemde binnen 3-5 dagen....
Ik weet dat je een bloedtest hebt gedaan en dat die neg was, maar ik moet je wat vertellen....
Toen wij zwanger wilde worden van onze 1e, gebruikte ik ook primolut. Na echo's wees uit dat er tijdens een cyclus geen eitjes voldoende gegroeid waren. Toen weer aan de Primolut om de menstruatie op te wekken. Na 11 dagen geen bloeding en contact met gyn gezocht. Die vroeg ; ben je zwanger? Ik antwoordde dat ik hoopte van niet omdat dit volgesn hem niet zo was en ik al primolut had genomen. Moest ik een urineonderzoek laten doen, bleek ik 6,5 week zwanger !! Dus gewoon te vroeg laten testen... helaas is die zwangerschap uitgemondt in een miskraam met 13 weken. Dus misschien is dat bij ju ook wel, dat je cyclus wat langer is, maar bloedtest wijst in principe alles duidelijk uit, ook de kleinste hoeveelheid HCG
Dus ik hoop dat je kan beslissen wat nu te doen
Heel veel sterkte gewenst
Tamdun