een week overtijd..

A

Anoniem

Guest
Mijn cyclus is tussen de 25 a 30 dagen..nu een week later ben ik nog steeds niet ongi...heb gister een test gedaan van de DA en zag een wit (verticaal) streepje..hierdoor twijfel ik nog steeds of ik nu wel of niet zwanger ben..

De laatste dagen heb ik een soort lichtelijke "honger" gevoel wat omkeert naar misselijkheid..heel vreemd... :-S

Heb ook wel wat krampen, onderbuik voelt wat opgezet en sindskort lichtelijke steken..

Als ik a.s. weekend nog niet ben, ga ik nog een x een test doen..

wie o wie heeft hier ervaring mee en kan mij evt. wat advies geven??

Vindt het stiekem toch wel wat spannend!!

oja en mijn borsten voelen voor mijn doen ietsjes voller en strakker aan...

hey girlyelle,

Als er in de bijsluiter van de test staat dat dat streepje er komt te staan ingeval van zwangerschap! Wil ik je van harte feliciteeren meis.

Anders koop je morgen een digitale test van clear bleu daar komt dan de tekst te staan wel zwanger of niet zwanger.... Spannend hoor.

Heeeeeeeeeel veeeel succes

Groetjes mirjam

Hoi Mirjam,

In de bijsluiter staat dat er een (licht)roze streepje moest komen..dat bij mij was gewoon wit..dus vandaar ook mijn twijfels..

Ik zat er ook aan te denken dat misschien mijn HcG waarde nog niet hoog genoeg is?? Ach..ik weet het ook allemaal niet meer..

Als ik het morgen nog niet ben..ja, dan ga ik weer testen...

Pfff lastig... maar alleswijst erop dat je zwanger bent! Ik zou nog een paar daagjes wachten (heel moeilijk, ik weet het) met een volgende test.
Wel gek dat streepje. Is het misschien op de plek waar normaal een streepje zou komen als je zwanger bent? Ik denk dat ook altijd te zien.
Succes!

Girlyelle,

ook ik heb vandaag getest en een licht streepje, ze zeggen streepje is zwanger, dus gefeliciteerd! snap wat je bedoelt hoor, wil het zelf ook niet geloven, bang dat het niet zo is....

test gewoon over een paar dagen nog eens..

xx

@Maartje123:

Het is idd het plekje van het streepje wat duidt als je zwanger bent..

@Polleke197:

Dat heb ik meerdere horen zeggen..streepje is zwanger...maar waar ik gewoon tegen aan zit is dat het bij mij niet gekleurt was..hmm..

Ik ga zsm nog een keer testen..

Als het blijkt dat jij echt zwanger bent, gefeliciteerd!!

@Maartje123:

Het is idd het plekje van het streepje wat duidt als je zwanger bent..

@Polleke197:

Dat heb ik meerdere horen zeggen..streepje is zwanger...maar waar ik gewoon tegen aan zit is dat het bij mij niet gekleurt was..hmm..

Ik ga zsm nog een keer testen..

Als het blijkt dat jij echt zwanger bent, gefeliciteerd!!

Terug
Bovenaan