een week overtijd..

@Maartje123:

Het is idd het plekje van het streepje wat duidt als je zwanger bent..

@Polleke197:

Dat heb ik meerdere horen zeggen..streepje is zwanger...maar waar ik gewoon tegen aan zit is dat het bij mij niet gekleurt was..hmm..

Ik ga zsm nog een keer testen..

Als het blijkt dat jij echt zwanger bent, gefeliciteerd!!

Hoi Girlyelle,

Kan het me wel voorstellen dat je het helemaal zeker wil weten. Zou gewoon nog een keer testen en inderdaad zijn die digitale testen wel prettig.

Ik zit nu een beetje in hetzelfde schuitje. Heb al 3 testen gedaan (ben nu 5 dagen over tijd) en het blijft maar 'niet zwanger'. Ik snap er niets van want ik heb ook die tinteling in m'n borsten, ben soms ineens erg moe en draaierig (ben moeder van 2 dus dan denk je het wel te weten haha).
Soms wil ik liever even wachten want, geen uitslag is ook geen negatieve uitslag. Beetje raar geredeneerd, maar toch. Zaterdag doe ik nog een test als het uitblijft.

Succes!

Groetjes

spannend dames!!!! ik duim voor jullie dat er een dikke vette streep komt te staan. Dat het heeeeeeel duidelijk ZWANGER gaat aangeven.
succes met het wachten. Dat is niet de sterkste kant van iemand die bezig is met zwanger worden.

liefs guppie

Idd dames, ik duim ook mee! Hoop dat er snel meer duidelijkheid is en jullie lekker zwanger zijn..! :D

XxXjs Jo

Hallo dames,

Helaas..ben vandaag dus toch nog ongesteld geworden :-(

Mn vriend en ik balen wel maar ja..op naar de volgende ronde dan maar...

Jammer meid! Kan me voorstellen dat je baalt. Is toch elke x weer een teleurstelling.. Suc6 en sterkte bij de volgende ronde..!

XxX Jo

hoi dames ik wilde jullie ff allemaal succes wensen met de testen, en hoop dat de uitslag positief is, ik wens jullie een fijn weekend.
groetjes essie

Terug
Bovenaan