EEN WONDER...IK BEN ZWANGER!! (?)

he pucky ik zou als ik jou was de ha bellen en die steurt je door als hij twijfelt .hij zal wel een echo laten maken voor te kijken of het allemaal goed is tergerustelling.

maak je niet zo druk een  vrouwe lichaam is een ingewikkeld iets.
 nu ga je me verlaten en ik moet nog zo lang wachten voor dat ik aan de beurt ben .

groetjes iris

he pucky ik zou als ik jou was de ha bellen en die steurt je door als hij twijfelt .hij zal wel een echo laten maken voor te kijken of het allemaal goed is tergerustelling.

maak je niet zo druk een  vrouwe lichaam is een ingewikkeld iets.
 nu ga je me verlaten en ik moet nog zo lang wachten voor dat ik aan de beurt ben .

groetjes iris

hoi meiden
bedankt voor jullie reacties!

Het lijkt nu of ik droom en alles verzin.
Ik ga nu ontzettend twijfelen of de tests wel kloppen.
Zou het echt niet mogelijk zijn dat je met een zw test je ei test??? Testen ze niet ook hetzelfde hormoon??? of een combi ervan??? in dat geval   moeten we aan de klus....

En iris,   ik duim voor je meid Ik blijf je volgen hoor! En de andere trouwens ook.

xx Puckylief

he pucky ik had bij mijn eerste zwangerschap  bij een week of zes mijn laatste ovl gebruikt en die gaf toe ook 2strepjes aan.
maak je niet zo druk het zit heus wel goed.

iris

hoi irisbloempje

wat ben ik blij dat nog een keer te horen!! Ik kon me herinneren dat ik het hier ergens gelezen had,maar wist niet meer exact het juiste verhaal.

Mijn huisarts is er eentje van : wachten.....
mss dat hij toch iets doet omdat ik hem 8 dagen geleden belde omdat ik zo'n hevig buikpijn had gehad en veel bloed en stolsels verloor. DAAROM ben ik zo onzeker! Boven verwachting toch een pos test!

xx Puckylief

he pucky gewoon morgen aandringen voor een egho dat je wat zeker heid hebt  en weet waar je aan toe bent .
en anders naar de verloskundige bellen en de situatie uitleggen als de ha niet mee werkt

iris

Hoi Puckylief,

Hartelijk gefeliciteerd!

Ik heb het even voor je nagekeken: de ovulatietest spoort het LH-hormoon op, en de zwangerschapstest natuurlijk het HCG-hormoon. Het kan dus niet zo zijn dat de zwangerschaptesten je eisprong waarnemen.

Geniet ervan!

Liefs Jos78

he pucky gaat het nog goed met je of ben je helmaal uit je doen .

groetjes iris

Terug
Bovenaan