Een wonder

Dat ik dit na 2 jaar wachten en de medische molen nog eens hier neer zou kunnen zetten kan ik nog niet geloven!! We kregen geen hoop van het ziekenhuis en zouden de volgende cyslus beginnen met IUI! Een volgende cyclus komt er alleen niet want ik ben:

IN VERWACHTING!!!!!!!!!!!

Ik ben er helemaal nerveus van!!!!!!!

Ik hoop dat jullie van mijn verhaal weer een beetje positieve spirit krijgen!!!!!

Dikke kus Inge

Lieve Inge,

Wat GEWELDIG!!!!!!!!!

Ik las net je mailtje al, niet te geloven meid, wat GOED!!!!
Van harte gefeliciteerd, natuurlijk ook voor Dennis!!!
Wonderen bestaan dus toch...jij bent ervan het bewijs en het geeft ons zéker weer hoop!!!!!

Wat een superkerstcadeau zeg...wow...heerlijk voor je meid!

Dikke zoenen, Suus

He lieve Ing,

Toen ik net bij toon nieuwe berichten 40 berichtjes intikten, kreeg ik zo'n gevoel van Inge is zwanger, en toen al de nieuwe berichtjes op mijn computer te voorschijn kwam, en zag en las dat je in verwachting bent dacht ik zie je nu wel het kan echt zwanger worden, alleen we moeten geduld hebben en dus niet opgeven, jij bent daar het bewijs van. Van harte gefeliciteerd ik ben zo ontzettend blij voor jullie. Zo zie je maar weer. Geniet er samen van. Feliciteer Dennis ook maar van mij.

Heel veel liefs Mick

Hallo Inge,

Van harte gefeliciteerd! Helemaal geweldig. Geniet van de aankomende tijd en laat je lekker verwennen! Ik las je berichtje van 5 dec dat je twijfelde en ik had er eigenlijk direct een goed gevoel bij. Raar zeg.

Groetjes
patricia

En ook hier nogmaals

VAN HARTE GEFELICITEERD !!!!!!

van je forummaatje van het eerste uur !!!

Ik ben zo ontzettend blij voor jullie, echt geweldig. Allebei in maart 2003 van start gegaan en allebei in 2005 mogen we ons wonder vasthouden. SUPER !!!

Ga maar heerlijk op je roze wolk zitten, het is jullie zo gegund !!

Knuffels van Luna

Terug
Bovenaan