Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi Inge van harte meid, we kunnen elkaar een hand geven. Ook ik na bijna 2 jaar en in januari zou starten met ivf, ben zwanger. Dus we gaan lekker samen genieten van de zwangerschap. Wanneer ben je uitgerekend. Meid geniet van je rose wolk.....!
Ik kan mijn ogen haast niet geloven! Ik hoorde mezelf net: YES!!!!! roepen. Inge, echt, dit MOET ZO ZIJN!!! Hou je hier maar lekker aan vast de komende tijd... Jij hoort gewoon een kleine te krijgen samen met Dennis.
Ontzettend veel geluk. Ben ook helemaal blij met dit wondertje!!! Hou me op de hoogte!!!!
Lieve,Lieve,Lieve meiden!
Het is nog steeds allemaal een beetje onwerkelijk!! We beginnen ons nu pas te realiseren wat ons is overkomen!
De artsen zeiden dat de kans dat wij op een natuurlijke manier zwanger konden worden Nihil was!!! NOT!!! Dus meiden Keep the Fait!!!!!!! Het is echt mogelijk!!
Ik blijf jullie natuurlijk wel volgen want na 2 jaar kan ik denk ik nog niet zomaar afscheid nemen van dit forum!!
Dikke kus, veel knuffels en heeeeel veeeel zwanmgerschapsvibes van mij voor jullie!!
Inge