Eens een stuit altijd een stuit?

quote: mommy75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-07-2007 19:43:34'));

de mijne ligt waarschijnlijk dwars, maar ik ben nu bijna 30 weken dus nog tijd zat om te draaien. Ik heb me wel voorgenomen dat als ze niet draait, ik haar niet laat draaien. Ik raak al in paniek bij het idee dat iemand zo aan mijn buik gaat staan sjorren. Dat lijkt me 10 keer niks. Ik geloof dat ik de dokter een mep verkoop als hij aan mijn buik komt haha. Dus nee, dat zou voor mij geen optie zijn, zeker als ik hoor dat het maar bij 50 procent werkt.

Ik heb met 37+1 een draaipoging gehad en mocht het zo zijn dat een eventuele volgende in stuit ligt laat ik nooooooooooooooooit meer draaien. De keizersnede die ik nu heb gehad heb ik minder erg ervaren als de draaipoging... Dat zegt genoeg lijkt me :)

Frieda
Mama van Kyra 07-06-2007

hoi mama van daan,

Ik ben nu bijna 31 weken    zwanger. En ons ventje ligt ook nog in stuit ik voel hem ook op men blaas trappelen of in men zij maar nooit bovenin men buik tegen mij hebben ze gezegd dat hij altijd nog kan draaien.

Liefs
Gaby
30+5 weken.

Hallo,

Ik heb 2 keer een stuitligging gehad, na nader onderzoek bleek dat mijn baarmoeder een iets andere vorm heeft, wat , waarschijnlijk, de reden is van het niet draaien. Ook ik wist bij de 2e gevoelsmatig, dit wordt weer een stuitligging.

Ik heb de 1e keer voor een ks gekozen en de 2e keer werd het me aangeraden.

succes

Hallo,

Mijn eerste zoon lag al vanaf 29 wkn "in positie" helemaal volgens het boekje.
Ik ben nu 31+4 zwanger van de tweede en hij ligt in stuit. Volgens de verloskundige is er nog tijd en ruimte voor hem om te draaien (nog niet ingedaald) maar volgens haar is het wenselij dat hij bij de volgende controle gedraaid is.
Als ik alles hierboven zo lees weet ik eerlijk gezegd nog niet of ik hem geforceerd ga laten draaien, lijkt me niet echt een pretje!

Maria

Hoi,

Ik ben net, 9 weken, zwanger van de 2e. De 1e lag ook in stuit. Daar kwamen we tijdens de bevalling achter. Erg fijn, maar gelukkig is alles goed gegaan. Dus we mogen niet klagen.
Tijdens de echo die ik deze week had heeft de gyn. nog gekeken naar de vorm van mijn baarmoeder. Soms is de baarmoeder hartvormig of is er een schotje en dan kan de baby alleen maar in stuit gaan liggen. Dat was bij mij gelukkig niet het geval en voor deze keer kan de baby dus ook goed gaan liggen. We zullen zien.

Groetjes

Terug
Bovenaan