Eens moet het toch goed gaan?

Hallo allemaal...

Een tijd terug heb ik op het andere forum gezeten"verlies en verdriet" ik heb inmiddels 6 miskramen gehad en de laatste was in April,ik was toen 14 weken en het kindje bleek dood te zijn!
Ik kan jullie wel vertellen dat er toen van mij ook een stukje dood ging.
Ik was er nu helemaal niet mee bezig,en de bedoeling was om alles een tijd te laten rusten......maar nu was ik al een week overtijd en ik er helemaal niet bij stil gestaan dat ik wel zwanger kon zijn,omdat we ook uitgekeken hadden met vrijen (dacht ik) maar ik dacht echt dat er iets mis met me was,nou ik op aanraden van mijn man toch maar een test gedaan en ja hoor positief!
Ik ben nu zo bang dat dit ook weer niet goed is,heb weinig klachten op zere borsten na.
Donderdag krijg ik een echo in het ziekenhuis!
Zou het dan een keer goed gaan????
Ik ben zo bang :-(

Steenbok
 
hallo, jeetje 6 miskramen is niet niks zeg
ik heb het zelf nooit gehad ik ben nu 25 weken zwanger en gelukkig gaat alles goed.
ik weet dat het makkelijk gezegd is maar probeer positief te blijven het moet toch een keer goed gaan en ik zal voor je duimen.
laat me aub weten hoe je echo is gegaan ik kom van het november forum maar je mag het me ook mailen op ruiters8@hotmail.com

heel veel succes donderdag
 
Hai,

Tjemig wat heb je allemaal meegemaakt zeg. Ik vind je er nog betrekkelijk rustig onder. Heb ik enorm veel bewondering voor. Ik hoop voor je dat alles donderdag goed is en blijft gaan. Ik zal voor je duimen hoor!
Overigens, van klachten kun je niet uitgaan hoor. Ik had in het begin ook nauwelijks klachten, dus dat zegt niets.
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en wellicht een prachtige gezonde zwangerschap.
liefs
merijntje
 
Hoi,

Weet je ook de oorzaak van de miskramen die je hebt gehad?

Ik ben voor het eerst zwanger en net 7 weken (denk ik). Ook ik heb angst en ik kan me voorstellen dat het voor jou 10 erger is nog. Maar eens moet het lukken toch. Ik zal voor je duimen in ieder geval!
succes en groet, Una
 
Lieverd, wat ben ik blij voor je dat je zwanger bent. Ik heb zelf ook het een en ander meegemaakt en ben ook heel veel heel bang geweest. Nu ben ik 27 weken en alles is goed. Denk er maar aan dat het ook goed kan gaan. Ik duim voor je dat het deze keer ook voor jou een mooie zwangerschap wordt!
 
Ik snap dat je geen hoop meer durft te hebben na deze ervaringen! Ook je angst. Toch zal het ook goed kunnen gaan en ik hoop voor je dat het zo is! Heel veel succes en laat het ons weten als je wilt! Daarnaast wil ik even aansluiten bij het stukje dat je inderdaad geen klachten hoeft te hebben. De een heeft er nou eenmaal meer last van de ander.
 
Ik begrijp dat je bang bent dat het weer mis gaat en wil je daarom heel erg veel succes wensen met de echo en zal voor je duimen dat alles goed is...

Over de klachten, ik heb ook alleen gevoelige borsten gehad en wat last van moeheid verder niks dus dat zegt ook niks.

Veel liefs Sas (22 weken)
 
Wat zal je moeilijke dagen hebben nu en het lijkt zo ver weg de echo. Ik kan me niet voorstellen hoe het voor je moet voelen omdat ik nooit in een situatie als jij hebt gezeten. Het lijkt me wel vreselijk om altijd maar met onzekerheid te moeten zitten. Ik weet niets tte zeggen om je gerust te stellen maar bedenk wel dat je nooit garanties in je leven hebt. Stel dat alles nu goed gaat en je hebt negen maanden niet een moment genoten omdat je ongerust bent dat zal dan erg jammer zijn. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat alles goed gaat. Heel veel sterkte.
 
Terug
Bovenaan