Eens moet het toch goed gaan?

ten eerste wil ik je heel veel sterke wensen en laten weten dat ik een beetje weet hoe je je voelt ik zelf heb vorig jaar november een miskraam gehad en had ook het gevoel dat er een stukje van mij zelf dood ging nu ben ik 38 weken zwanger en ben ook heel erg bang geweest vanaf het begin en nu nog in het begin had ik ook geen last van kwaaltjes maar die melde zich toch al wel vlug probeer van deze zwangerschap te genieten en zal voor je duimen dat als je de echo gaat maken dat alles goed is dat heb je wel verdient ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je laat weten hoe het gegaan is xxx doeidoei
 
Na zes keer een miskraam te hebben gehad kan ik me erg goed voorstellen dat je de angst hebt dat het niet goed afloopt.Ik ga voor je duimen en ik hoop dat je snel kunt genieten meid.

Liefs Yvon
 
Lieve, lieve, lieve Steenbok,

Ik hoop verschrikkelijk voor je dat het nu allemaal goed gaat. Laat alsjeblieft af en toe weten hoe het met je gaat. Ik wens je het aller, aller, allerbeste toe.

Zoen,

Annemieke
 
oooh meisje,natuurlijk ben je doodsbang dat het weer mis gaat,het is niet zo maar iets wat jij hebt mee gemaakt...je vertrouwd niet meer op je eigen lichaam want keer op keer laat het je in de steek...heel begrijpelijk!
Ik hoop echt heel erg hard voor je dat het je deze keer wel gegund is...want zulk verdriet kan toch niemand meer aan? heeeel veel sterkte en geluk voor jou!!!! laat je ons weten hoe het allemaal met je gaat?

liefs!!!!!
 
Ongelooflijk. Petje af voor je meis. Ikzelf heb afgelopen februari een miskraam gehad, met curretage en alles. Tot vandaag leek het alsof het nooit meer zou lukken en waarom een ander wel en ik niet enz enz. Kan me niet voorstellen hoe kapot je geweest moet zijn toen je de zoveelste miskraam kreeg. Probeer alsjeblieft positief te denken, stress is slecht voor zo'n ukkie. Heeeeeeeel veel succes en zoals je leest, voelen heel veel meiden met je mee en denken aan je. Waaronder deze uiteraard. Houdt je ons op de hoogte??
XXX
 
Hallo allemaal!

Ik wil jullie bedanken voor al die lieve en opbeurende woorden,ik moet eerlijk zeggen dat de tranen me nu over mijn wangen rollen!
Ik ben altijd bang dat ik als een zeur overkom,maar ik moest het gewoon even ergens kwijt!
Dit wat jullie schrijven doet me echt goed dank je wel allemaal!!!!

Veel liefs Steenbok xxxxx
xxx
x
 
Je bent helemaal geen zeur, niet meer denken hoor!! Het is toch heeeel logisch dat je je zorgen maakt na die vreselijke ervaringen?!! Heel normaal hoor. Al is het toch het beste om die angsten van je af te zetten maar dat lijkt me erg moeilijk.
Weet je niet wat de oorzaak is van de miskramen? MIsschien als je dat weet je eea kunt vermijden... alhoewel je vaak leest dat als je alles 'goed' doet (op je voeding letten, geen alcohol/roken etc.) en je toch een miskraam krijgt, je niet weet waardoor hetkomt...

Ik hoop voor je dat alles goed gaat en je de zorgen een beetje van je af kunt zetten! Sterkte..!!!
 
Terug
Bovenaan