<p>Hey dames,</p><p>Aankomende zaterdag ben ik precies 29 weken in verwachting. Ik werk in de horeca en maak lange dagen, zo'n 9 a 10 uur per dag. Daar komt mijn reistijd nog bovenop. Sinds een paar weken heb ik ontzettend veel last van (pijnlijke) harde buiken, krampen en pijnen. Ik slaap ook amper en voel mij echt oververmoeid. Daarnaast heb ik ook fibromyalgie, waar ik nu weer veel last van begin te krijgen. Ik neem wel extra pauze maar dit lijkt het alleen maar erger te maken. Als ik even heb gezeten, kom ik nog amper overeind en lopen gaat dan ook niet meer zo best. Na een dag werken staat mijn vriend mij thuis op te wachten om mij te helpen met omkleden en dergelijke omdat ik dat zelf niet meer trek van de pijn.</p><p>Vandaag heb ik dit besproken met mijn verloskundige en zij gaf aan dat het misschien beter is om te stoppen, ook gezien mijn medisch verleden (chronisch vermoeid, B12 tekort, burn-out). Persoonlijk denk ik dat het mij goed zal doen omdat ik naast mijn lichamelijke klachten, ook veel last heb van de hoge werkdruk en stress op de werkvloer. Toch zegt er iets in mij dat het voelt als falen, als ik nu al stop.</p><p>Wie herkent dit? </p>