Eerder stoppen met werken?

Bedankt voor alle berichtjes. Ik ga eerst even een gesprek aanvragen op m'n werk om te overleggen. Ik werk "maar" 2 a 3 dagen per week dus daarom voelt het misschien ook zo stom omdat ik niet fulltime werk.

Ja dan zou ik beginnen met halve dagen. En als het dan nog niet beter gaat dan stoppen. Dan heb je in ieder geval geprobeerd zegmaar. Maar altijd gezondheid voorop stellen. Werk komt wel weer. Als goed is krijgt je baas het vergoed. 

Ik had ook al mega pijnlijke harde buiken vanaf de 25 weken. Mijn werk is alleen een stuk lichter dan dat van jou.
Het is sowieso geen falen! Je bent al zo ver in de zwangerschap en dat willen mensen wel eens vergeten.
Je kunt proberen eerst nog een paar uur per dag te gaan werken. Lukt dit niet, dan meteen stoppen en kiezen voor je rust.
Je werkgever krijgt gewoon betaald en heeft, niet lullig bedoeld, zo een ander gevonden die jou kan overnemen.
Het siert je dat je door wil gaan en niet wil dat mensen je een aansteller vinden. Dit ben je echter niet, laat je dat ook niet wijs maken aub.
Succes!

Je lichaam geeft aan dat het niet gaat. Of je nog 2/3 dagen werkt of 5, maakt niet uit. Ik zou een gesprek met je baas aanvragen en aangeven dat je per dag een paar uur minder wilt werken, miss minder verantwoordelijkheden zodat je minder stress hebt? Helemaal stoppen kan altijd nog. Mocht je baas moeilijk doen, kan je naar de bedrijfsarts stappen.  

Ik heb aankomende woensdag een gesprek op werk. Mochten ze moeilijk doen of niet mee willen werken, stap ik inderdaad naar een bedrijfsarts. :) Bedankt allemaal! 

Het is geen falen! Ik begrijp wel echt dat het zo voelt. Ik heb erg last van mijn bekken en rug en was super oververmoeid vanaf week 22. Niks zeggen natuurlijk en gewoon stug doorwerken. Nou dat heb ik geweten. Ben in week 28 helemaal ingestort en ben toen gelijk thuis komen te zitten. Iedereen was ook boos dat ik niks had gezegd. En achteraf denk ik ook: ik had alleen mezelf ermee. Niemand heeft er wat aan als jij over je grenzen gaat!

Terug
Bovenaan