Eerder testen!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi.......

Hier ben ik weer even te zeuren. Ik heb nu dus twee prachtige cb testen in de kamerkast liggen haahah en moet donderdag ongi worden, en ja hoor je raad het al, ik heb alweer de kriebels om morgenvroeg een testje te doen!!!!!!!!!!!!!! Eigenlijk weinig klachten hoor.. beetje zere borsten maar totaal geen afscheiding (sorry, bah) dat vind ik wel raar.. want dat heb ik normaal wel iedere maand. Het is nu eerder erg droog allemaal! Maargoed, morgen evt. testen.. wie houd mij tegen????

Ik hoop dat ik mezelf in bedwang kan houden en gewoon maar wacht.

Liefs mammma

Ik kon ook nooit wachten, dus ik hou je niet tegen. Met CB heb ik bij mijn laatste dochter 4 dagen voor NOD positief getest. Het was heel licht maar het was er wel! SUCCES!

Hoi hoiiiiiii...

Nou ik heb getest hoor.. met CB.. maar ik durf er nog geen hoofd onderwerp van te maken op dit forum.. maar hij is gewoon positief!!!! De lijn is een beetje vaag, maar ook wel weer redelijk duidelijk af te lezen!!!!!!!! Er komt bij mij een kruis te voorschein. Dit zou echt ongelovelijk zijn. Ik heb direct mn man gebeld en hij zei, ja ja.. jij en je testen hahah.. ja dat is ook wel zo wat hij zegt, maar dit is toch wel "duidelijk" zwanger hoor, je kan de positieve lijn vanaf een meter afstand nog zien. Ik blijf nog een beetje op mijn hoedde.. het kan natuurlijk nog mis gaan.. maar mijn gevoel zegt voor bijna 100 procent dat het zo is! Maar ik weet het, het kan nog mis gaan.......

Ik hou jullie op de hoogte.. ik doe woensdag weer een test denk ik.

liefs mammma

hoi Mammma,

dat is goed nieuws :), gefeliciteerd. Begrijpelijk dat je nog een beetje op je hoede blijft. Maar het is wel weer positief dat je gevoel zegt dat het goed zit.

Ik hoop voor je dat woensdag de test ook positief is, als je hem gaat uitvoeren.

Liefs Vlinder

Wat super!!!!!!! Een lijn is toch een lijn denk ik!!! Echt super leuk voor jullie!! Ga er maar vanuit dat woensdag de streep nog dikkerder zal zijn!! gefeliciteerd meid, heerlijk gevoel is dat hé?!

Hopelijk is woensdag nog steeds alles goed!!!!

Liefs Ciomama

Gefeliciteerd mammma! Ik heb ook vier dagen voor mijn NOD getest en zag ook een heel licht streepje... Een paar dagen daarna spatte het teststreepje er donkerder vanaf dan de controlestreep, dus je bent gewoon hartstikke zwanger!!

hahahaha ja ik denk dat het ook wel raak is hoor. Ik heb een foto op goeievraag punt nl gezet.. maar volgensmij doet hij het niet goed. Nouja.. eerst woensdag maar is afwachten. Liefs

Voorzichtige felicitatie alvast!!! Ik heb vandaag mijn NOD en nog niet getest.... hoewel ik dit keer zenuwachtiger ben dan normaal en mijn hormonale buien de afgelopen week redelijk extreem waren vergeleken met de maanden ervoor, durf ik niet echt, ben bang voor terleurstelling.... Maar genieten jullie maar alvast :) x

Terug
Bovenaan