Eerder testen!

Super! Een streep is een streep toch. Ik weet wel dat toen ik 4 dagen voor mijn NOD positief testte, ik ineens bang was dat ik alsnog ongesteld zou worden. Er zijn wat testen doorheen gegaan met mijn laatste!

Hahahah mama van 3 inderdaad ja... nu denk ik telkens hmmmm zou ik donderdag dan wel of niet ongi worden.. wat een raar idee. Als het aan die test ligt word ik echt niet ongi.. maar je gevoel! Claar77 gewoon testen.. gewoon doen.. ik ben benieuwd!!! En laten weten he!! Spannend!!

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes!
Liefs mammma

hoihoi
ook van hier uit alvast gefeliciteerd. maar kan me wel voorstellen dat je nog heel onzeker bent. donderdag gewoon nog een test doen je had er toch nog 1 in de kast zei je.

ik ben en blijf nog even in afwachting. heb echt werkelijk geen idee. had al in een ander topic geschreven (advies). 10nov. spiraal eruit. en 14 en 25 nov ben ik beide keren 1 dagje ongi geweest. en tot nu toe dus nog niets.(vanaf de tweede datum zit ik nu op dag 25, maar weet ook niet hoelang mijn cyclus is). heb gister een test gedaan van de kv omdat ik me raar voel, borsten zijn heel gevoelig en heb veel meer afscheiding dan normaal. maar die was negatief.

ach ik wacht gewoon nog even, tot de kerst wil 2e kerstdag nog eens testen.

geniet ervan groetjes las

Wauuuuw! Gefeliciteerd, super!! Idd gewoon deze week nog eens voor de zekerheid testen maar denk toch echt wel dat het raak is hoor!! Geweldig!

Liefs

Ook van mij alvast gefeliciteerd!!! Het blijft spannend maar komt helemaal goed. Als de test het aangeeft dan zit het helemaal goed volgens mij.

Ik hoop dat het bij ons ook raak is, we wachten nog even tot na de kerst...dus bij ons ook spannend!!!

Geniet er gewoon van,groetjes mamastientje

Terug
Bovenaan