eerder vertellen dan 3 maanden

he meis van harte gefeliciteerd , over vis weet ik niet maar of je het vertelt is aan jou, bij onze eerste was ik ook nog maar net 2 maanden en we hadden een familie uitje en we wilde het vertellen maja ik werdt naar voren gehaald door me vriend toen der tijd en werdt gelijk tenhuwelijk gevraagt, pff kreeg gelijk kippenvel, alleen me nicht was aan het huilen bleek dat zij ook een tijdje bezig waren met zwanger worden en de artsen hebben het op gegeven dus ja was ff slikken,

dus ja als je zeker weet dat iemand van uit jou familie dit niet heeft kn je gerust vertellen als je er lekker bij voelt.

veel s6 ermee n ga lekker genieten

liefs
 
ik ben nu nog maar 5 weken zwanger, maar ik heb het eigelijk gewoon aan iedereen vertelt. ik ga er gewoon van uit dat alles goed blijft gaan, maar mocht het fout lopen, des te meer mensen die me kunnen steunen toch?

x
 
ik ben nu 6 weken en 4 dagen en heb het mijn ouders en beste vrienden versteld.. 11 juli hebben we het eerste gesprek bij de verloskundige en daarna willen we het toch al wat meer mensen gaan vertellen, mocht het miss gaan kunnen ze ons steunen, net wat michellemennega zegt !!


x
 
gefeliciteerd!!

Wij hebben alleen aan naaste familie ( vader,moeder,zussen ) verteld dat ik zwanger was.
Verder hebben wij gewacht totdat wij de eerste echo hadden gehad ( week 10 ) om het daarna te vertellen.

Ik denk dat als ik in de situatie zou zitten zoals jou, verjaardag met de gehele familie, het erg lastig zou hebben gehad om mijn mond te houden.

Dus doe waar jij/jullie je goed bijvoelen!


 
bij mij is het eerder verkeerd gegaan toen hadden wij het iedereen al verteld. nu hebben we het voor ons gehouden. maandag eerste echo, nu gaan we het toch van het weekend aan onze naaste familie vertellen, want t is toch spannend allemaal.

vorige keer merkte het dat het wel fijn is dat mensen het weten kunnen ze je goed steunen.
 
Terug
Bovenaan