A
Anoniem
Guest
mijn zoon van bijna 8 weet zo zachtjes aan dat een baby niet meer door de navel geboren word hij heeft toevallig een keer gezien waar ze dus wel uit kwamen en ja hoor nu wil hij ook weten hoe de vork in de steel zit en hoe baby,s in de buik komen ik heb hem voorzichtig maar verteld dat de here god een zaadje in mama,s buik heeft gestopt om daar een baby uit te laten groeien [wij zijn gelovig] en daar heeft mijn zoon dan genoegen mee genomen wannt zegt hij als je een zaadje in de grond stopt groeit er ook iets uit dus hij vind het goed zo gelukkig heeft hij nog niet gevraagd hoe dat gebeurd tja en wat het geboorteproces betrefd ,ik heb maar gezegd dat het zo was [hij heeft het immers gezien] maar ik heb er wel bij verteld dat het dingen zijn waar we niet met vriendjes e.d over mogen praten ik vertrouw mijn zoon op dat gebied wel want hij kan enorm goed dingen voor zich houden toen ik zwanger was van dit kindje was ik wel eens beroerd en heb het hem al vroeg verteld en gezegd dat de hele fam. van niets weet tot dat mama het seintje zou geven nu mag je er over praten ,nou hij heeft 7weken echt zijn mond gehouden dat vond ik zo knap van hem dus neem ik dat ook van hem aan over dit
hebben jullie ook kids die het al weten en heb je dat ook eerlijk verteld anders krijg je weer het onderwerp liegen tegen je kind wanneer wel wanneer niet
hebben jullie ook kids die het al weten en heb je dat ook eerlijk verteld anders krijg je weer het onderwerp liegen tegen je kind wanneer wel wanneer niet