eerlijkmeisje

sjee hey!
Bedankt voor je opheldering... ach en je moet maar zo denken.. er zijn altijd mensen die denken dat ze zo maar alles kunnen zeggen zonder daarbij rekening te houden met en ander... Maar misschien heeft ze het wel niet zo bedoeld?? Ik ga zo ff kijken daar..

Liefs Bats

Hoi!!

Sorry dat ik voor sommige mensen idd wat onduidelijk was. Ik wist ook eerst niet waar het over ging (zie anders stukje ook op dit forum heet ook eeerlijk meisje)
Ze heeft een aantal rottige dingen gezegd en was gewoon erg vervelend bezig. Sommige mensen vroegen zich dus af of ze verwijderd kon worden van het algehele forum en ik vroeg me af of dit al gebeurt was vandaar!
Het in elk geval wel goed dat de optie er is om mensen te blokkeren ivm dit soort gevallen .
Nou iedereen veel plezier verder met de leuke steun en adviezen en raad die menhier elkaar geeft het is erg fijn dat er zoiets bestaat als dit!!!
Dus bij deze diegene die het bedacht heeft errug bedankt

liefs nathalie alias lili025

Hoi allemaal,

Ik ben via het 0-1 jaar forum hier terecht gekomen. Ik heb ook al bij zwanger zijn geschreven. Ze (of hij) is namelijk overal bezig.

In het begin van dit jaar en eind vorig jaar zat er ook zo iemand op het forum. Toen had hij de naam Boze Papa. Het was dus een hij en iets zegt mij dat dit dezelfde persoon is, maar dan nu onder een andere naam.
Het schrijven is namelijk precies hetzelfde als wat Boze Papa vorig jaar deed. Hij is toen verwijderd van het systeem.
Hij wil juist dat we allemaal reageren, dus ik denk dat als we hem allemaal links laten liggen dat we daar veel meer mee bereiken.

Verder kunnen we inderdaad allemaal klagen bij de redactie, zodat deze persoon er (weer) uitgeflikkerd wordt.

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan