Eerst Joyce (mama van Mara en nu Krista :(

Jeetje, zijn er mensen die zich soms dood-vervelen? Eerst word er op alles maar gereageerd door ene Joyce , mama van Mara en nu is het steeds ene Krista (die zegt dat ze in een kinderdagverblijf werkt!!) die overal maar antwoord opgeeft!! Zijn er misschien meer mensen met een mening?
 
Hallo moeders, ik vind het niet leuk dat er een berichtjes over mij geplaatst worden! Als ik ergens op reageer dan is het onder mijn naam.... En ik probeer ook alleen maar goed advies te geven ...
 
Het is sowieso irritant als mensen 'anoniem' willen blijven. Op het dreumesforum is het helemaal schering&inslag. Vind ik onbeleefd...Ik vind wel dat Krista haar best doet om mee te denken en met nuttige adviezen komt, en dat is waar dit forum voor is toch? Laten we elkaar steunen ipv af te kammen.Greetz
 
He krista,

Trek het je niet aan hoor gewoon door gaan met antwoorden.

En anoniem het is wel fijn als er tenminste iemand op de berichtjes reageert. Want het is toch sneu als er niemand reageert als je met een vraag zit.

En dat andere geen mening hebben hoe kan je daar over beslissen. Als jij je naam nou eens ergens bij zet kunnen we eens kijken hoe jou mening is over de onderwerpen ipv over andere moeders? Want volgens mij is dat het bedoeling van dit forum toch?

Dus besteed je tijd nuttig en help andere met een goed antwoord of bemoei je er niet mee.

Groetjes joyce mama van Mara (ja hadde ff pc problemen maar ben er weer)

Sorry voor dit bericht maar moest ff me ei kwijt zeker als krista zich zo aangevallen voelt.

 
Hoi Joyce, dank je wel voor je lieve berichtje! ik wil inderdaad alleen maar advies geven... ( misschien voel ik me nu hetzelfde als hoe jij je een paar weken geleden voelde?)maar ik ga inderdaad gewoon door met antwoord geven! Groetjes Krista
 
Weetje krista,

Ik voelde me eerst ook rot maar bedacht me heel snel wie is die anoniem om me zo te laten voelen dat is die persoon niet waard. Dus hup trek het me niet aan. En joh 1 persoon die je probeert weg te krijgen. Misschien is het jaloezie van anoniem.
Maak je niet druk hoor meid. Dat is het allemaal niet waard. Dit waait over tot er weer iemand anders de pineut is. Vind het alleen jammer dat er geen naam bij staat.

groetjes joyce mama van Mara
 
Terug
Bovenaan