Eerst Joyce (mama van Mara en nu Krista :(

Waar slaat dit nou weer op. Iemand vraagt advies, dan maakt het toch niet uit wie dat geeft. Het is allemaal goedbedoeld en als deze anoniem alleen maar commentaar heeft en verder geen steentje bijdraagt, wat doe je dan hier, opzouten dan.....
 
Hoi Joyce, ik vind het gewoon jammer hoe het soms moet gaan... ik probeer inderdaad advies te geven (heb 6 jaar gewerkt in een KDV) en ik woon nu sinds 7 weken in londen waar ik druk opzoek ben naar een baan... dus ik weet echtwel het 1 en andere van kinderen... maaar ja sommige mensen denken er anders over :( in ieder geval jij alvast een fijne vakantie, ik weet niet wanneer je gaat, maar ik ga overmorgen...


















 
Dit zou ook weleens de anoniem kunnen zijn die al eerder voor veel onrust zorgde (of in ieder geval een daarvan). Waarschijnlijk is het hun er juist om te doen om veel reacties uit te lokken en dat lukt ze helaas nog aardig ook. Al 11 reacties, en ik ben er een van!!! Snik, ik ben een beetje teleurgesteld in mezelf. Dames, ik snap best dat je de neiging krijgt om te reageren , vooral als jij het zelf bent die aangesproken/vallen wordt, maar dat soort schrijfsters zijn het niet waard om onze kostbare tijd aan te besteden.
LAten we weer gezellig verder gaan waar we waren gebleven. Lekker kletsen over onze schatjes! Tot schrijfs!
Marieke
 
Niks van aantrekken Krista! De meesten hier (including me) vinden het wel fijn dat jullie advies geven. Daar hebben we tenminste wat aan, in tegenstelling tot de mening van ene Anoniem...!!!

Groetjes,
Pam
 
ik geloof anoniem...dat je er een beetje alleen voor staat. Misschien verstandig om een andere site met een ik-zeik-op-anderen-forum te zoeken.
Krista en Joyce, ga vooral door, want zoals iedereen zegt: we hebben veel aan jullie!!! (en natuurlijk ook de rest die altijd tips en adviezen geven)
 
Terug
Bovenaan