Eerst licht positief daarna negatieve zwangerschaptest

<p>Graag hoor ik jullie mening en ervaringen. </p><p> </p><p>Ik heb zondag een zwangerschaptest genomen ik was toen 5 dagsn overtijd. Ik zag een heeeeeel licht dun streepje dacht ik maar omdat het maar niet donkerder werd dacht ik, ik zal het wel verkeerd gezien hebben. Ik heb het toen opgebergd. Dinsdag kijk ik er op en dat streepje was wat duidelijker.... ik weet dat je na 10 min de test niet meer moet lezen maar toch... ik vond het vreemd dus ik nam nog een test en die was 100% negatief... heeeel gek. Ik heb hier een foto van! Tot nu toe nogsteeds geen menstruatie dus ik ben heel benieuwd</p>
 
De onderste is van zondag en de bovenste is van dinsdag... wat vinden jullie hiervan? En heeft iemand ervaring hiermee? Ik zit op cyclus dag 40. Me afgelopen cyclus was 32. 
 
Testen kunnen wisselen afhankelijk van het moment van de dag, loop van de tijd. 
Enige manier om zeker te weten is geduld, kijken of je menstruatie uitblijft en tzt opnieuw testen. Ik heb 2x een licht positieve test gehad waarbij ik uiteindelijk toch een vroege miskraam kreeg en de testen lichter/negatief werden. Ik weet hoe lastig het is om geduldig te zijn, maar het is soms niet anders.. je kunt jezelf anders helemaal gek/geobsedeerd maken en het gaat toch zoals het gaat. Ik zou evt over 2 dagen opnieuw testen als je nog niet ongesteld bent geworden.
 
Ik ben al 5 maanden gestopt met de pil. Me cyclus was dan 27, 30, 30 en vorige maand 32 en nu zit ik dus op dag 41. Ik heb al bloed geprikt ik krijg zometeen de uitslag... ben heel benieuwd maar ik heb zo een voorgevoel dat fie negatief gaat zijn. 
 
Terug
Bovenaan