Eerst licht positief daarna negatieve zwangerschaptest

Ik heb de uitslag! En het is negatief 0.3 hcg. Dus zeker geen zwangerschap. De dokter zei of een hele vroege miskraam of gewoon een onregelmatige cyclus... ik weet niet zo goed hoe ik me hierbij moet voelen 
 
Ik snap wat je bedoeld hoor.. 
Op 29 janauri heb ik helaas een miskraam gekregen. In de ochtend zagen wij een hartje kloppen en 2 uur later lag het vruchtje in de wc.. op 20 februari verloor ik nog steeds bloed. Ene dag meet dan de andere hoor. Echo gehad bij de vk. Had iets verdikt slijmvlies en er zat een zwarte bal op mijn eierstok. Maar dit kon een cyste zijn of een aankomende eisprong. Toch moest ik even gynaecoloog ivm bloed verlies. Maadag 25 februari echo gehad en er was op mijn eierstok iets te zien wat ze het gele lichaam noemde. Ik was opnieuw bevrucht. Woensdag 27 februari verloor ik stolsels dus moest meteen weer komen. Het gele lichaam zat er nog. Het was een bal op me eierstok meg allemaaal cellen erin. Dat had ik die maandag de 25e ook. Hcg geprikt en die was erg laag namelijk 10. Ze gaan uit van een miskraam omdat dit het bloed kan verklaren. Woensdag 6 maart moet ik terug om hcg te prikken. Uiteraard bloed ik nog steeds. Wel elke dag (eigenwijs en onzeket dat ik ben) een test gedaan van kruidvat 2v5. Het rare? De ene dag een streepje. Weliswaar licht maar een streepje. Dag later bijna niet te zien streepje. Dag later een weet duidelijker streepje. En vandaag weer een niet te lezen streepje zo licht. Dit is toch enorm raar? Hcg zou moeten stijgen en niet de ene dag meer dan de andere dag zijn toch? 
 
 
 
Ja.. Maar hij word niet donkerder ook niet ma 7 dagen. Dat is het gekke. Zeker in combinatie met al het bloed. Tel af tot woensdag. 
 
Ik heb ook wel vroeg heel licht getest en daarna gewoon ongesteld geworden. Ik denk dat het lichaam het dan niet heeft doorgezet. Nu(2e x) wel zwanger. 
 
Ik verwacht ook een miskraam weer hoor.. woensdag bloed prikken voor hcg. Het is gewoom lastig omdat ik natuurlijk al bloed sinds mijn 1e miskraam. 
 
Terug
Bovenaan