eerst negatief dan positief dan negatief?!

Nou vanmorgen meteen getest natuurlijk en... negatief. Echt balen deze keer!!! Ik ga ook niet meer naar de huisarts heb ik besloten. Misschien is er iets met die 2 (positieve) testen geweest. Ze zaten ook in hetzelfde pakje.
Maar goed, ik gooi alles dalijk in de vuilnisbak en we beginnen deze maand gewoon aan ronde 3. Mijn man heeft alles overigens meegekregen (in compacte versie uiteraard, hahaha). Misschien ook maar beter zo, volgende NOD zijn we tenminste samen op vakantie en als het grote nieuws dan kwam, zou het veel leuker zijn.
Veel succes aan iedereen en je vindt me terug in de NOD lijst!

ps. Ik wou mezelf in de lijst zetten maar dat gaat niet omdat ik geen NOD kan berekenen verdorie! Heb er echt even genoeg van!!!! Gelukkig ga ik vanmiddag met een vriendin het 1e verjaardagsfeestje van mijn dochtertje voorbereieden. Tenminste nog iets leuks vandaag!

He jammer!

op naar de nieuwe maand.. nieuwe rondje nieuwe kansen!

Veel plezier vandaag!

Dat is jammer.

Maar ben je dan ook al ongesteld geworden??

Maar lijkt me wel sterk dat je 2 fouten testen hebt. 1 zou ik nog een keer geloven maar 2?

Ik zou denk ik volgende week nog een keer een test doen als je tenminste nog niet ongesteld bent geworden.

Dit is echt heeel vaag, snap ik niks van, een test kan gewoon alleen positief aangeven als hij hcg vind, echt raar hoor!!
Als je niet ongesteld wordt/bent geworden zou ik de ha even vragen voor een bloedtest, daarin moeten ze het kunnen zien!!
Ondertussen veel plezier met de voorbereidingen voor het feestje, zo mooi de eerste verjaardagen ;-)
Liefs MJ

Nou ik ben ongesteld geworden, het was dus vals alarm! Jammerrrr!!! In elk geval blij dat er nu duidelijkheid is want die onzekerheid is eigenlijk nog erger! Bedankt in ieder geval jullie reacties (zeker omdat ik alleen thuis zit, is het toch lekker om even van anderen te horen!)
@MJ: Weet je nog dat we het een paar dagen geleden over de betrouwbaarheid van die tests hadden en dat iemand suggereerde dat de '99% zekerheid' betekende dat 1 op 100 vrouwen vals negatief testte... Ik zat te denken: misschien betekent het eerder dat 1 op 100 vals positief test?! Want wat je zegt: zonder hcg geen positieve test en dat kruis op mijn test was toch echt zichtbaar (zelfs mijn man zag het op skype tot in Shanghai).

Misschien kan dit helemaal niet, maar kan het niet zijn dat je toch even zwanger was? En dat het al vrij snel mis is gegaan? Of is het HCG dan niet meteen uit je lichaam?

@Butterfly: dat heb ik ook zitten denken ja. Het is toch bijna 5 dagen later dan normaal. Maar goed, maakt niet meer uit. Nieuwe ronde, nieuwe kansen toch?

Terug
Bovenaan