<p>Hi allemaal, </p><p>01-08-19 heb ik een zwangerschapstest gedaan omdat mijn menstruatie niet kwam en ik wel wat symptomen heb van een zwangerschap. Op de test kwam een licht tweede streepje te staan... nu heb ik op 03-08-19 nog eens getest (wel rond 5 uur ‘s nachts) en daar komt überhaupt geen extra streepje bij waardoor ik nu heel onzeker wordt. De eerste test kan namelijk geen indroogstreepje zijn want heb alles keurig gedaan zoals het moet en binnen 3 tot 5 minuten het resultaat afgelezen. Deze test is voor 99% betrouwbaar volgens de verkopers.</p><p>Er zijn een aantal vragen die door mijn hoofd rondspoken, namelijk: ‘was ik zwanger en ben ik het nu kwijt?’, ‘Is mijn plas om 5 uur ‘s nachts nog te waterig waardoor het hormoon niet goed gemeten kan worden? (ging slapen rond half 1, ben toen ook voor het laatst naar de wc geweest)’, ‘Is de test op 01-08-19 vals geweest? Terwijl 99% betrouwbaar is.’</p><p>Is er iemand van jullie die mij goede raad kan geven en wat moet ik nu doen? </p><p>Alvast bedankt voor je reactie. </p><p>Ps. Hieronder de foto van de zwangerschaps testen. </p><p>https://www.mupload.nl/img/twj2bz3h2j8.jpeg</p><p>Liefs, </p><p> </p>