Eerst positief, tweede negatief?

Heb je verder nog meer bloedverlies gehad? Met wel/geen buikpijn?
Ik zou echt niet kunnen wachten haha. Maar ik ben dan ook een test junk. Hoop dat het bloedverlies niet heeft doorgezet! 

Het bloedverlies kan een hoop betekenen idd. Zolang het verder niet heeft doorgezet en je geen echte krampen erbij hebt gehad, zou ik positief blijven denken. Heb je inmiddels alweer getest?

Hey allemaal, ik ben daarna ontzettend erg gaan bloeden, dus neem aan dat ik een miskraam heb gehad. Dit doet mij nogsteeds pijn, maar gaan gewoon weer verder met proberen! 

Gebruiker10129463 Heel naar dat het allemaal heeft doorgezet. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Ik heb het zelf helaas ook meegemaakt. Hopelijk zijn jullie snel weer zwanger! Ik lees ook een heleboel verhalen van meiden die juist heel snel na een miskraam weer zwanger zijn geworden. Dat dit ook bij jullie zo mag zijn. Zelf heb ik dat geluk helaas niet mogen hebben, dus zijn nog druk bezig met klussen.
Ik wil je nog meegeven dat als je ergens twijfels heb over of je wel echt helemaal schoon bent gewoon de verloskundige bellen en vragen om een echo/doorverwijzing naar de gynaecoloog. Ik weet niet of je al contact hebt gehad.

@Zwindo 
Dankjewel voor het berichtje! Als het dus een miskraam is geweest dan is het een hele vroege geweest, heb alleen bij het enorme bloeden veel slijm gehad. Dus neem aan omdat het heel vroeg was, dat ik niet naar een verloskundige hoef. 
Jullie heel veel succes met klussen, ik duim voor jullie dat het mag lukken! 

Terug
Bovenaan