Eerst positieve test dag later negatief

Ik heb een regelmatige cyclus van 27 dagen ik kon vanaf 12 feb testen vanaf deze dag ben ik overtijd. Ik heb die dag in de middag getest deze was duidelijk positief met test van Kruidvat 2 voor 5 euro. Volgende ochtend de 2de test gedaan deze was negatief. Heb ik die middag een test gedaan van action deze was licht positief.
Ben ik nu zwanger of is dit begin van een miskraam. Of is het gewoon heel vroeg zou nu max 4 weken zwanger kunnen zijn.
 
Kan zijn dat je hcg waarde nog te laag is. Doe overmorgen nog een test met de ochtendurine. Dan is je hcgwaarde hoger.
 
Hey dames,
 
Ik heb op 2 februari bloed laten prikken en ze zagen dat is eisprong heb gehad! Ik ben tot nu toe niet ongesteld, daarom heb ik vanochtend een test gedaan en zag een heel licht streepje. Ik ben daarna naar de huisarts geweest ze hebben weer een test gedaan met urine en die was helaas negatief! Ik heb wel ongesteldheidsgevoel, maar dat heb ik al 7/8 dagen. Wat denken jullie? Als die eisprong geweest is, waarom ben ik al sinds de eisprong niet eens ongesteld geworden. Het is inmiddels bijna 3 weken zou die nou na de bloedprikken pas gesprongen zijn! 
 
Ik weet het allemaal niet meer! 
 
Hey dames,
 
Ik heb op 2 februari bloed laten prikken en ze zagen dat ik eisprong heb gehad! Ik ben tot nu toe niet ongesteld, daarom heb ik vanochtend een test gedaan en zag een heel licht streepje. Ik ben daarna naar de huisarts geweest ze hebben weer een test gedaan met urine en die was helaas negatief! Ik heb wel ongesteldheidsgevoel, maar dat heb ik al 7/8 dagen. Wat denken jullie? Als die eisprong geweest is, waarom ben ik al sinds de eisprong niet eens ongesteld geworden. Het is inmiddels bijna 3 weken zou die nou na de bloedprikken pas gesprongen zijn! 
 
Ik weet het allemaal niet meer! 
 
Hai Meid,..
Het is ook killing deze onzekerheid...ik voel en leef met je mee...
Zelf zit ik ook in de stress...
Gisteren bloed test...negatief 0.1 hcg.
Gisterenavond +/- 5 uur na  bloed afgeven kv test... streep...
Geen indroog...was meteen zichtbaar...en de andere kv testen zonder streep...zijn na verloop van tijd helemaal wit gebleven...
Vanochten kv test...geen streep....toen ik thuis kwam uurtje geleden..nog steeds wit...dus negatief.
Wel een paar keer opgestaan om te plassen vannacht en maar 5 uur geslapen...moet altijd vroeg op.
Net...30 min geleden..weer kv test...negatief.
Zwangerschapkwaaltjes...heb ik ook als ik niet zwanger ben...last van me borsten/ volle borsten etc...
Maar wat ik nu voel...nooit eerder gevoeld...heb een branderig gevoel in mij borsten onderhuids dat uitstraalt tot mijn tepel...niet constant maar geregeld...niet ongesteld geworden en regelmatig veegjes...
Dacht aan een SOA...test gedaan...negatief.
Ik weet het ook niet meer....had graag foto van de test geüpload...maar heb geen idee hoe ik dat kan doen...
 
Wat vervelend voor je!
Toen ik pas zwanger was had ik ook krampen alsof ik ongesteld moest worden. Ik dacht ook dat ik het moest worden maar de mensturatie bleef 4 dagen uit en toen heb ik een test gedaan die licht positief was. Het streepje was heeeel licht. 
Ik heb daarna een test van clear blue gedaan en die gaf aan dat ik 2-3 weken zwanger was.
Ik heb ook even gedacht dat het mis zou gaan ivm de krampen die ik had. De verloskundige gaf aan dat dit vaker voor komt.
 
Terug
Bovenaan