Eerst positieve test dag later negatief

Ik heb een regelmatige cyclus van 27 dagen ik kon vanaf 12 feb testen vanaf deze dag ben ik overtijd. Ik heb die dag in de middag getest deze was duidelijk positief met test van Kruidvat 2 voor 5 euro. Volgende ochtend de 2de test gedaan deze was negatief. Heb ik die middag een test gedaan van action deze was licht positief.
Ben ik nu zwanger of is dit begin van een miskraam. Of is het gewoon heel vroeg zou nu max 4 weken zwanger kunnen zijn.
 
Kan zijn dat je hcg waarde nog te laag is. Doe overmorgen nog een test met de ochtendurine. Dan is je hcgwaarde hoger.
 
Hey dames,
 
Ik heb op 2 februari bloed laten prikken en ze zagen dat is eisprong heb gehad! Ik ben tot nu toe niet ongesteld, daarom heb ik vanochtend een test gedaan en zag een heel licht streepje. Ik ben daarna naar de huisarts geweest ze hebben weer een test gedaan met urine en die was helaas negatief! Ik heb wel ongesteldheidsgevoel, maar dat heb ik al 7/8 dagen. Wat denken jullie? Als die eisprong geweest is, waarom ben ik al sinds de eisprong niet eens ongesteld geworden. Het is inmiddels bijna 3 weken zou die nou na de bloedprikken pas gesprongen zijn! 
 
Ik weet het allemaal niet meer! 
 
Hey dames,
 
Ik heb op 2 februari bloed laten prikken en ze zagen dat ik eisprong heb gehad! Ik ben tot nu toe niet ongesteld, daarom heb ik vanochtend een test gedaan en zag een heel licht streepje. Ik ben daarna naar de huisarts geweest ze hebben weer een test gedaan met urine en die was helaas negatief! Ik heb wel ongesteldheidsgevoel, maar dat heb ik al 7/8 dagen. Wat denken jullie? Als die eisprong geweest is, waarom ben ik al sinds de eisprong niet eens ongesteld geworden. Het is inmiddels bijna 3 weken zou die nou na de bloedprikken pas gesprongen zijn! 
 
Ik weet het allemaal niet meer! 
 
Hai Meid,..
Het is ook killing deze onzekerheid...ik voel en leef met je mee...
Zelf zit ik ook in de stress...
Gisteren bloed test...negatief 0.1 hcg.