Eerst positieve test dag later negatief

Hallo,
 
zaterdagochtend 11-12-2021 heb ik de clearblue test ~ zwangerschapstest snelle detectie gedaan. Hier kwam een licht streepje, uitleg gaf echter aan hoe licht het streepje ook is, positief is positief. 


nu heb ik vandaag om 2:30uur een clearblue weken indicator test gedaan en geeft deze aan, niet zwanger.  Nu is het zo dat ik al 4dagen overtijd ben, wat normaliter nooit is.   Wat moet ik doen ?‍♀️ Ik vindt het heel vaag daar een clearblue test positief/zwanger aangeeft en een clearblue wekenindicator niet zwanger aangeeft
 
ik heb de test snachts gedaan daar ik om 6uur op moet en ik dan meestal geen urine meer heb. 
 
Hey,
 
Ik had met de 6dagen voor nod test van CB een positieve zwangerschapstest. Mijn Nod was gisteren, heb dan deze nacht een bloeding gehad en deze morgen was de test 2v5 van kruidvat negatief. Ze zeggen 2 strepen zijn 2 strepen maar heb het gevoel dat de CB vaker vals positief geeft. Mijn vriendin had bv met de action test negatief en de 2 van CB positief, zij is nu 6dagen voor Nod. Ze moet dus donderdag opnieuw testen. Hoop natuurlijk dat ie voor jouw wel gewoon positief is! Groetjes 
 
Terug
Bovenaan