eerst positieve test nu negatief??Wie kan mij helpen?

hallo allemaal,

Ik heb vorige week donderdag positief getest, weliswaar licht maar toch een streep. Vrijdag nog een keer, en die was ook positief.
Vanmorgen ben ik naar de huisarts geweest & daar teste ik negatief.
Ik snap er niks meer van.
Dokter zei dat het toch nog 2 kanten op kan gaan...

Wie o wie heeft dit ook mee gemaakt & hoe liep het af?
Ik word gek van onzekerheid.

Ik heb getest met een zwangerschapstest van de apotheek.

Groetjes @nnie

hallo annie,

Zou het niet kunnen dat je een miskraam hebt gehad dat jij dacht dat je ongesteld was ofzo... en dat dan het zwangerschapshormoon nog in je lichaam heeft gezeten?

Is wel mooi vervelend zeg denk je dat je zwanger bent blijk je een negatieve test te krijgen bij de Huisarts...

hoop voor je dat je toch wel zwanger blijkt te zijn...

hoi Melika,
Dank je voor je reactie.
Ik denk niet dat ik een miskraam heb gehad want ik heb de laatste maanden een regelmatige cyclus.
Het kan wel zo zijn dat ik nu zwanger was & dat dit nu een 'miskraam' gaat worden...
De huisarts adviseerde me om volgende week nog eens te testen...

pfff... word gek!!!

Hallo Annie,

Heel herkenbaar vehaal wat je schrijft. Ik had op oudjaarsavond ook een positieve test van de apotheek. Rond 10 januari kwam er een dame van moeders voor moeders bij mij langs en je raad het al. De test was negatief. Ik gelijk op de fiets naar de kruidvat en daar nog een test gehaald en ook deze was negatief. Op 15 januari begon ik te vloeien, heb dus een miskraam gehad.
Nu zijn we weer druk aan het klussen maar tot nog toe niet met een positief resultaat.
Volgende week moet ik nog een keer langs bij de gyn omdat er tijdens mijn miskraam een cyste te zien was(dit had ik ook bij mn 1e zwangerschap) en toen ging hij ook spontaan weg dus verwacht niet zoveel bijzonders.
Succes, ik begrijp je spanning. Is het je 1e kindje?

AN1974

Ha meid,

Ik heb precies hetzelde gehad in november 2007. Eerst een lichte positieve test die maar niet donkerder wilde worden en op een gegeven moment zag ik helemaal geen streepje meer. Ik ben maar 5,5 week zwanger geweest en kreeg toen een miskraam. Ik wil je niet ontmoedigen, maar geen streepje betekent geen hormonen of heel weinig. als je over een week nog niet hebt gevloeid zou ik nog eens testen en dan zou er wel een streepje moeten zijn als je zwanger bent, want elke 2 dagen verdubbeld zich het hormoon en dan zou je dus meer zekerheid moeten hebben. ik  hoop voor je dat het positief voor je uitpakt.... maar hou rekening met eventueel een miskraam. Vooral als je een regelmatige cyclus hebt dan zou je een duidelijke positieve test moeten hebben....

Bij ons werd het dus een miskraam, dat vonden we heel moeilijk en ik heb veel gehuild.  we hebben toen  2 maanden even uitgekeken  (zodat je cyclus weer op gang is en je het wat  hebt kunnen verwerken)  en er toen weer voorgegaan. ik was toen na die maanden alweer zwanger en dat is goed gegaan.... we hebben in januari dit jaar een gezond meisje gekregen.

Heel veel succes en sterkte als het toch mis mocht gaan.... ik hoop het niet voor je!

Hey meiden,

Dank jullie voor jullie reactie!
Ik heb zelf ook wel het gevoel dat het niet goed gaat & dat het een miskraam word.
Ik heb alleen zoiets van laat het nu dan maar komen dan weet ik het zeker & kunnen we 'verder'.
Die onzekerheid is gewoon vervelend.
Ik heb wel steeds krampen, maar dat heb ik al een week.

Ik vraag me af of er op een echo iets te zien zal zijn? Weten jullie dat?

Dit zal trouwens mijn 2de zwangerschap zijn!

Groetjes @nnie

oja, An 1974:

kan het zijn dat ik jou 2 a 2,5 jaar geleden ook op het forum ben tegen gekomen?!
Mijn kindje is nu nl. 15 maanden!
En je naam komt me zo bekent voor!

Hoi

Ik heb ergens op een forum hetzelfde verhaal gelezen en daar had de huisarts een test die over de datum was. Dit was de reden waarom die test niet een goed beeld gaf....
Ik weet alleen niet meer waar ik het gelezen heb maar ik zou nog een test halen en daar dan maar op vertrouwen. Succes met al deze spanning,
groetjes machteld
9 wk+2

Terug
Bovenaan