Eerste 2 kindjes dicht op elkaar.

Hoi,

Mijn oudste 4 kinderen zitten ook kort op elkaar. De oudste is van 15 maart 1998, de tweede van 1 maart 1999, nummer 3 van 11 oktober 2000 en nummer 4 van 27 december 2001.
Vorig jaar september hebben we nog een dochtertje gekregen en nu zouden we het heel leuk vinden als er nog een zesde zou komen.

Het is druk, maar erg gezellig. Toen de kinderen nog wat jonger waren was het soms wel eens ff aanpoten, maar nu hebben ze veel aan elkaar.

Groetjes Mama van 5

Hallo,

Ik heb een zoontje van 4 maanden en zit nu ook in de 1e ronde voor een tweede.
Toen mijn zoontje 3 maanden was werd ik voor het eerst na de bevalling ongesteld en zijn we bewust gelijk door gegaan, morgen is mijn nod ik heb wel een aantal verschijnselen en mijn man denkt ook dat het raakt is (als dit zo is zit er dus 1 jaar leeftijdsverschil tussen onze kindjes)
Nog even afwachten dus voor mij, ik durf eigenlijk alleen niet te hopen dat het raak is want ben toch bang voor een teleurstelling en wij zijn met een instelling begonnen van we zien wel wanneer het raak is, maar ja eignelijk als je weet dat een 2de welkom is is het toch wel moeilijk die instelling aan te houden.

Ik ben trouwens ook 24 jaar.

Groetjes Toto

Terug
Bovenaan