eerste afspraak gemaakt...

Vanmorgen meteen de VK gebeld en we kunnen 6 januari voor de eerste (inwendige) echo komen... Ik vind het zo spannend!! En wat duurt dat nog lang..:S De week daarna het intakegesprek, dat lijkt me erg interessant!
Het besef dat we zwanger zijn begint nu langzaam door te dringen, gisteravond als bevestiging nog een test gedaan en binnen 10 sec. 'ZWANGER'. Ja nu is het toch wel echt!
Niemand weet het nog, dat maakt het extra leuk! Mijn moeder komt straks langs en weet van niets, dat wordt lastig maar zodra de echo goed was en we een mooi hartje hebben gehoord schreeuwen we het van de daken ;)

Zo, heerlijk om het toch met iemand te delen ;)
 
Mooi zo... hoever ben je dan 6 januari?? vanaf 8 week is het ook op een gewone echo te zien namelijk... :D

eneh... word moeilijk voor je denk ik als je moeder er straks is, je wilt zulk nieuws zo graag delen met iemand die je dierbaar is...
Ik heb et mijn broer nog eerder verteld dan mijn ouders, omdat ik wel een beetje bang was voor zijn reactie... maar die is zo trots als een pauw! hij was buiten mijn vriend om de eerste die het wist!

Nou sterkte met het niet zeggen!!!
 
haha, het wordt idd moeilijk, mijn vriend stelde voor om het tijdens het kerstdiner te vertellen, ook een bijzonder moment.. Maar dan weet je nog niet zeker of alles goed is, duss misschien dat we toch het hartje eerst willen horen...
Met de echo op 6 januari zal ik zo rond de 8/9 weken zijn, aangezien mijn cycles erg onregelmatig is kon ze dat nog niet vaststellen..

Pfff, blijft spannend allemaal!

Hoe ver ben jij dan Anna?
 
ik ben inmiddels al 25+2 dus al een end verder...

ik heb het mijn broer en ouders voor de echo al verteld... meer ook omdat ze je kunnen steunen als het goed gaat, maar ze kunnen er ook voor je zijn als het mis is....

ik zat nog aan de pil toen ik zwanger raakte dus wisten wij ook niet precies hoever ik was. maar mijn gevoel kreeg gelijk eerste echo was met 10 week en dat had ik al aan de gyn verteld voor ze het kon vastleggen. ik ben tussendoor nog 1x ongi geweest, maar dat was maar 1 dag... toen we er achter kwamen was ik dus 9 weken heen
 
Wij hebben het ook aan ouders, broers en zussen verteld, toen we het wisten: het is gewoon zulk leuk nieuws om te delen en je hebt inderdaad wel de steun, mocht het toch niet goed zitten...
Super gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!!!
 
We hebben idd toch besloten om het volgende week met kerst te vertellen... Net wat Anna zegt, mocht het niet goed zijn dan kunnen ze een grote steun zijn, daarbij wil ik het zóoooo graag vertellen :D
 
Hoi FA,

Mijn moeder komt ook straks op bezoek ;-)
Ik ga het haar zo wel vertellen. Ik kan gewoon niet langer wachten, heb heel wat vragen en wil er graag gewoon met haar over kletsen!

Ik heb een stapel kerst kaarten op tafel klaar liggen. De bovenste is een extra grootte voor mijn moeder. Zit alleen geen kerstkaart in maar een kaart met gefeliciteerd je wordt Oma!! Spannend!

De rest (schoonouders, broers en schoonzussen) vertellen we het ook met kerst!
 
Veel plezier met je echo.
Het ligt een beetje aan hoe je kindje ligt of het met 8 weken ook gewoon is te zien. Ik had een echo met 11 weken, ze begon gewoon, maar omdat de kleine in een hele rare houding lag heeft ze uiteindelijk toch een inwendige echo gemaakt omdat het niet goed te zien was.
Ik krijg straks de 20 weken echt... spannend...

Geniet van je zwangerschap.
 
Terug
Bovenaan