eerste afspraak gemaakt...

Wat grappig om te lezen hoeveel toekomstige opa's en oma's een onvergetelijke kerst zullen krijgen!!!
Ook onze ouders lichten we met de kerst in! Ik zie er namelijk nogal tegenop om de hele kerst smoesjes te moeten bedenken voor het niet-drinken en met een beetje pech allemaal raar eten enzo... Heb echt onwijs zin om het te vertellen! Vooral mijn schoonouders, aangezien het hun eerste kleinkind is!
 
Ja spannend het allemaal!! We hebben toch net besloten om de echo af te wachten.. We willen zeker weten dat het goed is en heel graag een foto/opname laten zien. Het is 'nog' maar drie weekjes dus dat is nog te overzien en op die manier kunnen we het eerst even een beetje laten rusten, dat voelt ook wel goed. Het houdt je echt de hele dag bezig en we vinden het zelf fijn om het leventje weer een beetje door te laten gaan.

X
 
Heey Fa,

Wij hebben het met 8 weken op 5 dec verteld.
Puur omdat we dan bijna rond de eerste echo zitten die is namelijk maandag en gewoon fijn om te kunnen delen met mijn moeder en schoonmoeder etc.

wij hadden de mening dat we met 8 weken al behoorlijk ver zijn en mocht het nu mis gaan is het wel heeel prettig om te kunnen delen omdat je er zo al mee bezig bent nu.

Het is ieder voor zich natuurlijk om te wachten of juist niet.

fijne zwangerschap.
 
Hai meiden,

Ik zit in hetzelfde scheepje als jullie. Heb net afgelopen zaterdag positief getest. We zijn erg blij maar ook erg bang omdat ik al 2 miskramen heb gehad. We zijn nu 4,5 week zwanger en ik weet ook niet of ik het wel of niet met kerst a vertellen. Mijn zusje weet het wel al ( we hebben ivf gehad) en ook een vriendin. De rest had ik niet verteldvan ivf. De afgelopen miskramen wisren de sommige er wel van af en tja je krijgt dan wel erg veel steun en medeleven. Kzal het er eens met manlief over hebben.

Gr. debby
 
Terug
Bovenaan