eerste afspraak Gynaecoloog

Oei, dit is wel heel spannend! Exact weten wanneer je eisprong is, dus kun je het klussen perfect timen! En dat ze dan al kunnen kijken of het 'gepakt' heeft.....
Ik wens je alle succes enne.....laat ff weten he?!
Sterkte, Patricia

He Siggie,

Als het goed is weet je inmiddels meer.Want je berichtje was van gister. En..... Ik vind het zo spannend voor je.

Succes en houdt je ons op de hoogte.

Liefs Carina

hoi siggie

en ...? hoe was het bij de gyn??
we zijn benieuwd!

xx moon

Hoi Siggie! Hoe is het vrijdag afgelopen bij de gyn?? Begreep dat je terug ging om te kijken of het 'gepakt' had. Ik hoop dat je positief nieuws hebt gekregen!!!
Groetjes, Patricia

Hallo dames,
Sorry dat ik niet snel gereageerd heb.
Maar ik was vrijdag terug gegaan en hij kon mijn eitje niet meer zien op de ego, maar hij heeft een afstrijkje genoemen en meteen bekeken. Alles was goed zei hij, sperma en bij mij ook. Ik heb pco ofzo. Maar ik geen eisprong gevoeld ofzo. Zaterdag was ik met mijn vriend aan het winkelen in Antwerpen en toen voelde ik duielijk dat ik ongesteld werd maar tot nu toe niks. Jullie weten wel het gevoel dat je ongi moet worden, dus ben benieuwd. Over 3 weken terug naar gyno tot dan weet ik of het wel gelukt is of niet. Tot dan doe ik geen zwangerschaptesten meer . Het ff vergeten.....
X Siggie

spannend he allemaal,
gelukkig is je uitstrijkje al goed dan weet je tenminste wat
en nu weer ff wachten maar 3 weken is wel snel dus hou vol meid
komt allemaal goed ik wens je succes
gr voetbalgek xx

Terug
Bovenaan