eerste afspraak VK gemaakt

Jeetje!
Misschien een tip om ergens anders vast een echo op eigen verzoek te laten maken? Hebben wij ook gedaan. Je moet wel zelf een paar tientjes betalen maar dan zie je wel jullie kleine hummeltje...

jeetje laat allemaal:S ik heb vandaag ook gebeld ik mag 1 nov intake en 16 nov echo dan ben ik 12 weken. Scheelt weer dat ik afgelopen de eerste echo heb gehad bij de gyn. Dus nu weer een extra echo bij de verloskundige hihi.

hmm, wij hebben hetzelfde! 9 nov naar de vk en dan bellen voor een echo.. spannend spannend! Ik ben dan 10w4d. Aan de ene kant kan ik ook niet wachten, maar het is natuurlijk wel logisch dat je dan pas hoeft.. Ik ben gewoon veel te ongeduldig! ik wil gewoon met eigen ogen zien dat alles goed is.. Maarja, geduld hebben.. jij ook succes!

Mijn vk kan gelukkig zelf een echo maken. Ik mag 5/11 op intake en krijg dan tevens m'n 1e echo. Mocht wat eerder komen, omdat ik in augustus een mk heb gehad. Met 12 weken krijg ik vervolgens weer een echo.

Vind het nu al spannend. Vorige keer hebben we de 1e echo helaas niet eens gehaald, dus nu MOET het gewoon goed gaan.....hahaha.

@ wondernmr2 ik snap heel goed dat je ongeduldig bent hoor!!

Ik heb wat dat betreft een beetje mazzel, hier bij de verloskundige doen ze het al met 8 weken en de echo en een intake.
Nu ben ik helemaal een geval apart want ik krijg morgen bij 5,3 weken al een echo, dit ivm twee buitenbaarmoedelijk zwangerschappen en omdat deze zwangerschap via een ivf is ontstaan.
Ik vind het wel heel erg spannend allemaal.
ik moest er ook niet aan denken om zo lang te wachten dan zou ik misschien ook wel kiezen om het zelf aan te vragen en betalen.

Jee wat zijn sommigen inderdaad vroeg met een eerste echo. Maar natuurlijk logsch als dit om medische redenen is.

Ik heb op 15 november mijn eerste afspraak bij de VK. Krijg dan een intake en gelijk een echo. Ik ben dan 9 weken en 6 dagen. Eigenlijk vond ik het wel wat laat omdat ik eerder een miskraam heb gehad. Je zit toch in de rats of het allemaal wel goed gaat. Maar de assistente vertelde me dat ze met 8 weken mogelijk niks zien en de teleurstelling dan misschien alleen maar groter zou ziijn.....

In elk geval nog iets minder dan 4 weken te gaan en dan hebben we wat meer zekerheid ( als we het halen) Spannend!

Terug
Bovenaan