eerste afspraak VK gemaakt

Het is idd waar dat je nog vrij weinig ziet, en dat kan je natuurlijk onzeker maken ( of ik dat nog niet ben )
Maar bij mij is juist zo vroeg gekozen omdat in week 6 mijn eileider al knapte, en ik daardoor op de IC kwam te liggen.
Bij de tweede keer kwam ik er zelf achter met 6 weken ( dat ik zwanger was ) direct moest ik weer naar het ziekenhuis om te kijken waar die kleine zat en helaas, die zat in mijn enige over gebleven rechter eileider.
Die zelfde dag ben ik geopereerd en werd ook deze eileider er uitgehaald.
Je zou denken geen eileiders meer dus ook geen kans meer op een buiten baarmoedelijke zwangerschap maar helaas er zit nog een klein stukje aan de linkerkant dus dat moeten ze heel erg goed in de gaten houden!!!!
maar ik vind het heel eng echt!!!!!

hallo dames,

Ook ik heb mijn eerste echo op 4 november zowel mijn intake en echo op de zelfde dag.
Dan ben ik negen weken. Dit kon op de zelfde dag omdat ik afgelopen zondag avond wat bloed heb verloren alleen met afvegen dus niet veel bloed en vanmorgen weer een klein propje heb verloren met wat oud bloed ook alleen met afvegen.
Natuurlijk direct weer gebeld met de VK maar moest me niet al te ongerust maken want dit zijn niet direct tekenen voor een mk. Heb ook niet veel bloed verloren en het is ook direct weer gestopt ook geen buikpijnen van dat alles. Ben nu wel erg ongerust. Een van julie misschien ervaring??
Nog twee weken wachten op de echo dat worden lange weken.

Groetjes dipsy (ben nu 6,5 week zwanger)

Hai dames,
Ik zit nu in mijn zevende week en heb donderdag een intake bij de vk. Toen ik die afspraak maakte mocht ik meteen bellen voor een echo met 10 weken in het echocentrum hier in de buurt. Dat schijnt hier de termijn te zijn die ze tegenwoordig hanteren... en geeft net zoveel zekerheid als 12 weken.
Dipsy, heb hetzelfde als jij.. afgelopen vrijdag verloor ik wat bloed, ook eenmalig alleen met afvegen. Verder absoluut nergens last van, maar vind het wel extra spannend! Hoop zo ontzettend dat het gewoon goed is...
groetjes rollie

hallo dames,

Wou toch even laten weten dat alles goed is met het kindje. Heb vanmorgen de eerste echo gehad na veel aandringen en we hebben het hartje zien kloppen. Het was eerst wel moeilijk te zien omdat het natuurlijk nog zo jong is maar toch was het er echt. Ben nu 6 weken en 6 dagen.

groetjes dipsy

Hey meiden,

Ik heb vandaag dus een vroege echo gehad, en hij zit goed, in de baarmoeder dus!!! jullie willen niet weten hoe blij ik ben dat hij eindelijk goed zit!!
zoals verwacht nog geen hartje te zien, morgen over twee weken bij 7,4 hebben we onze tweede echo en dan moet dat natuurlijk tezien zijn.
nu is het echt nog niet groter dan een rijstekorrel in een zakje wat zal dat dan al een verschil zijn bij jou dipsy!!

groetjes petra

Terug
Bovenaan